Доставка, монтаж и конфигуриране на защитни стени за защита на КИС в Пристанище Варна ЕАД
Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва:
- Цена на документация - 60 лв. (с включен ДДС), платена по сметка IBAN BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, в срок до 16.07.2024 г. включително. За удостоверяване на заплатената документация се изпраща сканирано платежно нареждане на ел. поща zop@port-varna.bg.;
- Получаване на документация – в сканиран “pdf” формат на електронната поща, от която е изпратен платежният документ.
Офертите за участие в процедурата се подават в срок до 16.00 ч. на 17.07.2024 г. в деловодството на Възложителя, в Административна сграда на „Пристанище Варна” ЕАД, находяща се в град Варна, пл. „Славейков” №1.
- Предмет - сключване на договор за доставка, монтаж и конфигуриране на 2 (два) броя защитни стени от тип NGFW (Next Generation Firewall) за защита на КИС (комуникационните и информационните системи) в „Пристанище Варна“ ЕАД, и провеждане на обучение на трима служители на Възложителя за работа с тях, съгласно изискванията на Техническото задание. Предметът на търговската поръчка е неделим и ще се възложи на един изпълнител.
- Прогнозна стойност на поръчката - 269 000 лева, без включен ДДС.
- Вид на процедурата: търговска поръчка.
- Срок и място на изпълнение:
- Срок: до 2 (два) месеца, считано от датата на получаване на заявка от представител на Възложителя.;
- Място: Централно управление на „Пристанище Варна“ ЕАД, гр. Варна, площад „Петко Славейков“ №1.
- Изисквания към Участниците:
- 1. Участникът да предложи Устройства, чиито производител е базиран в страна от Европейския съюз или НАТО, или утвърден от службите за сигурност на Република България.
- 2. Участникът да е оторизиран за продажба на продукти и услуги, включително конфигуриране на Устройствата, от Производителя на предложеното решение или от негов официален представител за територията на Република България;
- 3. Участникът да е изпълнил минимум 1 (една) дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката, през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата.
- Изисквания към Изпълнителя:
- 1. Изпълнителят да извърши доставка, монтаж и конфигуриране на устройствата, предмет на настоящата поръчка;
- 2. Изпълнителят да проведе обучение на трима служители на Възложителя за работа с Устройствата, като обучението следва да се проведе едновременно или след конфигурирането на системата, но задължително преди пускането ѝ в експлоатация;
- 3. Изпълнителят да поддържа софтуерно и хардуерно гаранционно обслужване за минимум 60 месеца, използвайки необходимите лицензи за гаранционна поддръжка от Производителя в режим 365x24x7 със срок на реакция до 4 часа и подмяна на дефектирали Устройство или компонент на Устройство максимум следващ работен ден.
- Изисквания за качество на предлаганите Устройства:
7.1. Устройствата, предмет на търговската поръчка, трябва да са нови, неупотребявани, нерециклирани и да бъдат налични в актуалната производствена листа на техния производител, да отговарят на техническите и функционални изисквания заложени в Техническото задание на Възложителя, и на заложените стандарти.
7.2. Двете Устройства трябва да са еднакви по параметри и функционалност.
7.3. Предложените Устройства да не са включени в забранителен списък за доставка и използване в Европейския съюз, включително България.
За допълнителна информация: тел.052/692-157, 052/692-357.
Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва:
- цена - 60 лв. (вкл. ДДС), превод по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, в срок до 26.01.2024 г. включително. За удостоверяване на заплатената документация се изпраща сканирано платежно нареждане на ел. поща: zop@port-varna.bg;
- получаване – в сканиран “pdf” формат на електронната поща, от която е изпратен платежният документ.
Офертите за участие в процедурата се приемат в срок до 14.00 ч. на 29.01.2024 г. в деловодството на „Пристанище Варна” ЕАД.
- Предмет – сключване на договор за доставка на стоманени въжета, съгласно изискванията на Техническа спецификация. Прогнозна стойност на поръчката - 200 хил. лева, без ДДС.
- Вид на процедурата: търговска поръчка.
- Срок и място на изпълнение:
- Срок: до изчерпване на прогнозната стойност на поръчката, н не повече от 1 /една/ година;
- Място: пристанище Варна – изток и пристанище Варна - запад.
- Ограничения при изпълнение на търговската поръчка:
- В пълно съответствие с утвърдената Техническа спецификация;
- Изпълнението на търговската поръчка ще се организира при условията на заявки за ремонт и/или доставка до Изпълнителя, предложил най-ниска цена за съответния артикул в офертата си за участие в настоящата процедура. При необходимост от доставка на поръчкови артикули, представител на Възложителя изпраща запитване до всички Изпълнители, с които е сключил договор. Поръчковите артикули се заявяват на Изпълнителя, предложил най-ниска цена в отговор на запитването;
- Всяка доставка е необходимо да се придружава със сертификати за произход и декларация за съответствие на качеството, издадени от производителя;
- Възложителят извършва входящ контрол за качеството на стоките, предмет на търговската поръчка при изпълнението на всяка доставка.
- Квалификационни изисквания към кандидатите:
- Да предоставят информация за реализиран специфичен оборот за периода 2021 г. – 2023 г. (специфичен оборот е оборот от изпълнени доставки, сходни с предмета на поръчката) – минимално изискване 200 хил. лв. без ДДС;
- Не по-малко от 2 (две) актуални удостоверения за добро изпълнение в периода 2021 г. – 2023 г. - доказателства за търговската репутация на кандидата, или други документи, от които да е видно, че притежават опит в изпълнението на договори, идентични, или сходни с предмета на поръчката.
- Изисквания за качество: Предлаганите стоманени въжета, предмет на търговската поръчка, да отговарят на изискванията на Техническата спецификация, или да са еквивалентни.
За допълнителна информация: тел. 052/692-467; 052/692-357.