ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА
Търговска поръчка № Т-10-24
04.07.24
Търговска поръчка № Т-10-24
04.07.24
Доставка, монтаж и конфигуриране на защитни стени за защита на КИС в Пристанище Варна ЕАД
Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва:
Офертите за участие в процедурата се подават в срок до 16.00 ч. на 17.07.2024 г. в деловодството на Възложителя, в Административна сграда на „Пристанище Варна” ЕАД, находяща се в град Варна, пл. „Славейков” №1.
7.1. Устройствата, предмет на търговската поръчка, трябва да са нови, неупотребявани, нерециклирани и да бъдат налични в актуалната производствена листа на техния производител, да отговарят на техническите и функционални изисквания заложени в Техническото задание на Възложителя, и на заложените стандарти.
7.2. Двете Устройства трябва да са еднакви по параметри и функционалност.
7.3. Предложените Устройства да не са включени в забранителен списък за доставка и използване в Европейския съюз, включително България.
За допълнителна информация: тел.052/692-157, 052/692-357.
Търговска поръчка № Т-06-24
22.05.24
Търговска поръчка № Т-06-24
22.05.24
Доставка на специализирани гуми за пристанищна техника, тежкотоварни гуми, леки и лекотоварни гуми
Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва:
Офертите за участие в процедурата се приемат в срок до 16.00 ч. на 03.06.2024 г. в деловодството на „Пристанище Варна” ЕАД.
1. Предмет – сключване на договори за доставка на специализирани гуми за пристанищна техника, тежкотоварни гуми, леки и лекотоварни гуми, съгласно изискванията на Техническата спецификация в приложение. Прогнозна стойност на поръчката – общ бюджет от 1 000 000 /един милион/ лева, без ДДС, както следва:
1.1. Позиция № 1: Специализирани гуми за повдигачи, с прогнозна стойност 650 000 лв. без ДДС;
1.2. Позиция № 2: Специализирани гуми за товарачи, с прогнозна стойност 180 000 лв. без ДДС;
1.3. Позиция № 3: Тежкотоварни гуми, с прогнозна стойност 160 000 лв. без ДДС;
1.4. Позиция № 4: Леки и лекотоварни гуми, с прогнозна стойност 10 000 лв. без ДДС.
2. Вид на процедурата: търговска поръчка.
3. Срок, условия и място на доставка:
3.1. Срок на договора: до изчерпване на прогнозната стойност на поръчката, но не повече от 2 /две/ години;
3.2. Срок на доставка: съгласно предложението на избрания участник и условията на сключения договор, но не по-дълъг от изискванията на Техническата спецификация;
3.3. Място: пристанище Варна – изток и пристанище Варна - запад.
4. Ограничения при изпълнение на търговската поръчка:
4.1. В пълно съответствие с утвърдената Техническа спецификация;
4.2. Изпълнението на търговската поръчка ще се организира при условията на периодични заявки и доставки;
4.3. Всяка доставка е необходимо да се придружава от сертификат за качеството на производителя;
4.4. Възложителят извършва входящ контрол за качеството на стоките, предмет на търговската поръчка при изпълнението на всяка доставка.
5. Квалификационни изисквания към кандидатите:
5.1. Да представят доказателства за правото им да предлагат продукция на производителя: дистрибуторски договор, пълномощно за търговско посредничество или друг аналогичен документ;
5.2. Да предоставят информация за реализиран специфичен оборот за периода 2021 г. – 2023 г. (специфичен оборот е оборот от изпълнени сходни с предмета на поръчката доставки на гуми за товаро-разтоварна техника, тежкотоварни гуми, леки и лекотоварни гуми) – минимално изискване, както следва:
5.2.1. По Позиция № 1 – 650 000 лева без ДДС;
5.2.2. По Позиция № 2 – 180 000 лева без ДДС;
5.2.3. По Позиция № 3 – 160 000 лева без ДДС;
5.2.4. По Позиция № 4 – 10 000 лева без ДДС.
Когато участникът представя оферта за повече от една позиция, следва да отговаря на изискванията по т. 5 за всяка позиция поотделно.
5.3. Не по-малко от 2 (две) актуални удостоверения за добро изпълнение в периода 2021 г. – 2023 г. - доказателства за търговската репутация на кандидата, или други документи, от които да е видно, че притежават опит в изпълнението на договори, идентични, или сходни с предмета на поръчката. Удостоверенията за добро изпълнение е необходимо да съдържат изх. №/дата на издаване, описание на предмета на поръчката, стойност на сключения договор и пълно наименование на Възложителя;
Когато участникът представя оферта за повече от една позиция, не е необходимо представянето на отделни удостоверения за добро изпълнение за всяка от позициите.
5.4. Кандидатите по Позиция № 1, т. 5 и по Позиция № 2 т. 5 от Списък в приложение да осигурят възможност за напълване с Polyfil.
6. Изисквания за качество:
6.1. Предлаганите гуми, предмет на търговската поръчка в съответните обособени позиции, да отговарят на изискванията на Техническата спецификация;
6.2. Участниците да имат въведена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001 в сферата на доставка на автомобилни, товарни и специализирани гуми.
За допълнителна информация: тел.052/692-467, 052/692-357.
Търговска поръчка № Т-04-24
16.05.24
Търговска поръчка № Т-04-24
16.05.24
Временно поставяем склад за негорими товари в негорими опаковки, пристанище Варна - запад
Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва:
Офертите за участие в процедурата се приемат в срок до 16.00 ч. на 30.05.2024 г. в деловодството на „Пристанище Варна” ЕАД.
За допълнителна информация: тел.052/692-467, 052/692-357.
Търговска поръчка № Т-1А-24
02.05.24
Търговска поръчка № Т-1А-24
02.05.24
Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на бункерна (поточна) везна
Документация за участие в процедурата се получава на следния линк: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на бункерна (поточна) везна и образци.
За допълнителна информация: тел.0887/261-279, 0895/926-667.
Documentation for participation in the procedure can be obtained at the following link: Delivery, assembly and commissioning of a hopper (flow) weighing scale and blanks 1. Subject matter: Delivery, assembly and commissioning of a hopper (flow) weighing scale, in compliance with the Technical Specifications, with a total budget of EUR 230,000 (VAT excluded). |
2. Offers in the bidding procedure shall be accepted until 16.00 hrs Bulgarian Time on May 22, 2024 at the Registry Office of Port of Varna EAD. |
3. The offers shall be opened, reviewed and evaluated on May 23, 2024 at 10.30 hrs Bulgarian Time at the Conference Room of the administration building at Varna East port. |