ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА

Търговски поръчки


 

Доставка на специализирани гуми за пристанищна техника, тежкотоварни гуми, леки и лекотоварни гуми 

Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва:

  • цена - 60 лв. (вкл. ДДС), превод по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, в срок до 31.05.2024 г. включително. За удостоверяване на заплатената документация се изпраща сканирано платежно нареждане на ел. поща: zop@port-varna.bg;
  • получаване – в сканиран “pdf” формат на електронната поща, от която е изпратен платежният документ.

Офертите за участие в процедурата се приемат в срок до 16.00 ч. на 03.06.2024 г. в деловодството на „Пристанище Варна” ЕАД.

1. Предмет – сключване на договори за доставка на специализирани гуми за пристанищна техника, тежкотоварни гуми, леки и лекотоварни гуми, съгласно изискванията на Техническата спецификация в приложение. Прогнозна стойност на поръчката – общ бюджет от 1 000 000 /един милион/ лева, без ДДС, както следва:

1.1. Позиция № 1: Специализирани гуми за повдигачи, с прогнозна стойност 650 000 лв. без ДДС;

1.2. Позиция № 2: Специализирани гуми за товарачи, с прогнозна стойност 180 000 лв. без ДДС;

1.3. Позиция № 3: Тежкотоварни гуми, с прогнозна стойност 160 000 лв. без ДДС;

1.4. Позиция № 4: Леки и лекотоварни гуми, с прогнозна стойност 10 000 лв. без ДДС.

2. Вид на процедурата: търговска поръчка.

3. Срок, условия и място на доставка:

3.1. Срок на договора: до изчерпване на прогнозната стойност на поръчката, но не повече от 2 /две/ години;

3.2. Срок на доставка: съгласно предложението на избрания участник и условията на сключения договор, но не по-дълъг от изискванията на Техническата спецификация;

3.3. Място: пристанище Варна – изток и пристанище Варна - запад.

4. Ограничения при изпълнение на търговската поръчка:

4.1. В пълно съответствие с утвърдената Техническа спецификация;

4.2. Изпълнението на търговската поръчка ще се организира при условията на периодични заявки и доставки;

4.3. Всяка доставка е необходимо да се придружава от сертификат за качеството на производителя;

4.4. Възложителят извършва входящ контрол за качеството на стоките, предмет на търговската поръчка при изпълнението на всяка доставка.

5. Квалификационни изисквания към кандидатите:

5.1. Да представят доказателства за правото им да предлагат продукция на производителя: дистрибуторски договор, пълномощно за търговско посредничество или друг аналогичен документ;

5.2. Да предоставят информация за реализиран специфичен оборот за периода 2021 г. – 2023 г. (специфичен оборот е оборот от изпълнени сходни с предмета на поръчката доставки на гуми за товаро-разтоварна техника, тежкотоварни гуми, леки и лекотоварни гуми)минимално изискване, както следва:

5.2.1. По Позиция № 1650 000 лева без ДДС;

5.2.2. По Позиция № 2 – 180 000 лева без ДДС;

5.2.3. По Позиция № 3 – 160 000 лева без ДДС;

5.2.4. По Позиция № 4 – 10 000 лева без ДДС.

Когато участникът представя оферта за повече от една позиция, следва да отговаря на изискванията по т. 5 за всяка позиция поотделно.

5.3. Не по-малко от 2 (две) актуални удостоверения за добро изпълнение в периода 2021 г. – 2023 г. - доказателства за търговската репутация на кандидата, или други документи, от които да е видно, че притежават опит в изпълнението на договори, идентични, или сходни с предмета на поръчката. Удостоверенията за добро изпълнение е необходимо да съдържат изх. №/дата на издаване, описание на предмета на поръчката, стойност на сключения договор и пълно наименование на Възложителя;

Когато участникът представя оферта за повече от една позиция, не е необходимо представянето на отделни удостоверения за добро изпълнение за всяка от позициите.

5.4. Кандидатите по Позиция № 1, т. 5 и по Позиция № 2 т. 5 от Списък в приложение да осигурят възможност за напълване с Polyfil.

6. Изисквания за качество:

6.1. Предлаганите гуми, предмет на търговската поръчка в съответните обособени позиции, да отговарят на изискванията на Техническата спецификация;

6.2. Участниците да имат въведена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001 в сферата на доставка на автомобилни, товарни и специализирани гуми.

 

За допълнителна информация: тел.052/692-467, 052/692-357.

 

 
 

Временно поставяем склад за негорими товари в негорими опаковки, пристанище Варна - запад 

Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва:

  • цена - 60 лв. (вкл. ДДС), превод по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, в срок до 29.05.2024 г. включително. За удостоверяване на заплатената документация се изпраща сканирано платежно нареждане на ел. поща: zop@port-varna.bg;
  • получаване – в сканиран “pdf” формат на електронната поща, от която е изпратен платежният документ.

Офертите за участие в процедурата се приемат в срок до 16.00 ч. на 30.05.2024 г. в деловодството на „Пристанище Варна” ЕАД.

  1. Предмет – сключване на договор за доставка и монтаж на временно поставяем склад за негорими товари в негорими опаковки, пристанище Варна - запад, съгласно изискванията на Техническа спецификация. Прогнозна стойност на поръчката – 3 300 000 лева без ДДС. Предметът на търговската поръчка е неделим и ще се възложи на един изпълнител.
  2. Вид на процедурата: търговска поръчка.
  3. Срок, условия и място на изпълнение.
    • Срок на изпълнение: съгласно предложението на избрания участник и условията на сключения договор, но не по-дълъг от изискванията на Техническата спецификация;
    • Място: пристанище Варна - запад.
  4. Ограничения при изпълнение на търговската поръчка:
    • В пълно съответствие с утвърдената Техническа спецификация;
    • Да извършат предварителен оглед и да се запознаят на място с изготвения проект за временно поставяем склад за товари. С подаване на офертата участниците декларират, че са извършили оглед на място и са се запознали с изготвения проект;
    • Всички работи, предвидени в прогнозната количествена сметка, е необходимо да се изпълнят при спазване на действащите технически нормативни изисквания;
    • Да се създаде организация за управление на работния процес и подготвяне на необходимата документация за приемане на обекта, вкл. представяне на необходимите сертификати и декларации за съответствие на доставените материали и документация за оборудването, както и изготвяне на екзекутивна документация;
    • Възложителят може по всяко време да инспектира работите, да контролира технологията на изпълнение и да издава инструкции за отстраняване на дефекти, съобразно нормативните изисквания, и начин на изпълнение по предмета на търговската поръчка.
  5. Квалификационни изисквания към кандидатите:
    • Да предоставят информация за реализиран общ оборот за периода 2020 г. – 2022 г. – минимално изискване общо 8 000 000 лв. без ДДС;
    • Да предоставят информация за реализиран специфичен оборот за периода 2020 г. – 2022 г. (специфичен оборот е оборот от изпълнени доставки и монтаж на съоръжения от едро габаритна стоманена конструкция, сходни с предмета на поръчката) – минимално изискване – 2 000 000 лева без ДДС;
    • Не по-малко от 3 (три) актуални удостоверения за добро изпълнение в периода 2021 г. – 2023 г. - доказателства за търговската репутация на кандидата, или други документи, от които да е видно, че притежават опит в изпълнението на договори, идентични, или сходни с предмета на поръчката.
  6. Изисквания за качество: Предложението, предмет на търговската поръчка, да отговаря на изискванията на Техническата спецификация.

За допълнителна информация: тел.052/692-467, 052/692-357.

 
 

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на бункерна (поточна) везна 

Документация за участие в процедурата се получава на следния линк: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на бункерна (поточна) везна и образци.

  1. Предмет - Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на бункерна (поточна) везна, съгласно изискванията на Техническа спецификация, с общ бюджет от 230 000 евро, без ДДС.
  2. Офертите за участие в процедурата се приемат в срок до 16.00 ч. българско време на 22.05.2024 г. в деловодството на „Пристанище Варна” ЕАД.
  1. Офертите ще се отварят, разглеждат и оценяват на 23.05.2024 г. от 10.30 ч. българско време в Заседателна зала на Административна сграда, Пристанище Варна – изток.

За допълнителна информация: тел.0887/261-279, 0895/926-667.

Documentation for participation in the procedure can be obtained at the following link: Delivery, assembly and commissioning of a hopper (flow) weighing scale and blanks

1. Subject matter: Delivery, assembly and commissioning of a hopper (flow) weighing scale, in compliance with the Technical Specifications, with a total budget of EUR 230,000 (VAT excluded).

2.  Offers in the bidding procedure shall be accepted until 16.00 hrs Bulgarian Time on May 22, 2024 at the Registry Office of Port of Varna EAD.

3.  The offers shall be opened, reviewed and evaluated on May 23, 2024 at 10.30 hrs Bulgarian Time at the Conference Room of the administration building at Varna East port.

 

 

 
 

Доставка на стоманени въжета 

Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва:

  • цена - 60 лв. (вкл. ДДС), превод по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, в срок до 26.01.2024 г. включително. За удостоверяване на заплатената документация се изпраща сканирано платежно нареждане на ел. поща: zop@port-varna.bg;
  • получаване – в сканиран “pdf” формат на електронната поща, от която е изпратен платежният документ.

Офертите за участие в процедурата се приемат в срок до 14.00 ч. на 29.01.2024 г. в деловодството на „Пристанище Варна” ЕАД.

  1. Предмет – сключване на договор за доставка на стоманени въжета, съгласно изискванията на Техническа спецификация. Прогнозна стойност на поръчката - 200 хил. лева, без ДДС.
  2. Вид на процедурата: търговска поръчка.
  3. Срок и място на изпълнение:
    • Срок: до изчерпване на прогнозната стойност на поръчката, н не повече от 1 /една/ година;
    • Място: пристанище Варна – изток и пристанище Варна - запад.
  4. Ограничения при изпълнение на търговската поръчка:
    • В пълно съответствие с утвърдената Техническа спецификация;
    • Изпълнението на търговската поръчка ще се организира при условията на заявки за ремонт и/или доставка до Изпълнителя, предложил най-ниска цена за съответния артикул в офертата си за участие в настоящата процедура. При необходимост от доставка на поръчкови артикули, представител на Възложителя изпраща запитване до всички Изпълнители, с които е сключил договор. Поръчковите артикули се заявяват на Изпълнителя, предложил най-ниска цена в отговор на запитването;
    • Всяка доставка е необходимо да се придружава със сертификати за произход и декларация за съответствие на качеството, издадени от производителя;
    • Възложителят  извършва входящ контрол за качеството на стоките, предмет на търговската поръчка при изпълнението на всяка доставка.
  5. Квалификационни изисквания към кандидатите:
    • Да предоставят информация за реализиран специфичен оборот за периода 2021 г. – 2023 г. (специфичен оборот е оборот от изпълнени доставки, сходни с предмета на поръчката) – минимално изискване 200 хил. лв. без ДДС;
    • Не по-малко от 2 (две) актуални удостоверения за добро изпълнение в периода 2021 г. – 2023 г. - доказателства за търговската репутация на кандидата, или други документи, от които да е видно, че притежават опит в изпълнението на договори, идентични, или сходни с предмета на поръчката.
  6. Изисквания за качество: Предлаганите стоманени въжета, предмет на търговската поръчка, да отговарят на изискванията на Техническата спецификация, или да са еквивалентни.

За допълнителна информация: тел. 052/692-467; 052/692-357.

 

 
<<   <   1 2  >   >