ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА

Търговски поръчки


 

Доставка на 3 броя специализирани автомобили с електрическо задвижване 

Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва:

  • цена - 60 лв. (вкл. ДДС), превод по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, в срок до 15.04.2024 г. включително. За удостоверяване на заплатената документация се изпраща сканирано платежно нареждане на ел. поща: zop@port-varna.bg;
  • получаване – в сканиран “pdf” формат на електронната поща, от която е изпратен платежният документ.

Офертите за участие в процедурата се приемат в срок до 16.00 ч. на 16.04.2024 г. в деловодството на „Пристанище Варна” ЕАД.

  1. Предмет - сключване на договори за Доставка на 3 броя специализирани новопроизведени автомобили с електрическо задвижване, съгласно изискванията на Техническата спецификация: 3 броя новопроизведени електрически специализирани превозни средства, с прогнозна стойност 75 000 лева, без ДДС.
  2. Вид на процедурата: търговска поръчка.
  3. Срок, условия и място на доставка.
    • Срок на доставка: съгласно предложението на избрания участник и условията на сключения договор, но не по-дълъг от изискванията на Техническата спецификация;
    • Място на доставка: Пристанище Варна - запад.
  4. Ограничения при изпълнение на търговската поръчка:
    • В пълно съответствие с утвърдените Техническа спецификация;
    • Осигуряване на гаранционно и сервизно обслужване, съгласно инструкциите на производителя.
  5. Квалификационни изисквания към кандидатите:
    • Да предоставят информация за реализиран специфичен оборот за периода 2021 г. – 2023 г. (специфичен оборот е оборот от изпълнени доставки на електромобили, сходен с предмета на поръчката);
    • Не по-малко от 2 (две) актуални удостоверения за добро изпълнение в периода 2021 г. – 2024 г. - доказателства за търговската репутация на кандидата, от които да е видно, че притежават опит в изпълнението на договори, идентични, или сходни с предмета на обособената позиция, за която участват (сходен предмет включва изпълнени договори за извършени доставки на електромобили). Удостоверенията за добро изпълнение е необходимо да са за периода 2021 – 2024 г., да съдържат изх. №/дата на издаване, описание на предмета на поръчката, стойност на сключения договор и пълно наименование на Възложителя;
    • Да разполагат с квалифицирани специалисти за гаранционно и сервизно обслужване.
  6. Изисквания за качество: Предлаганите електромобили и сервизното им обслужване да отговарят на изискванията на Техническата спецификация.

За допълнителна информация: тел. 052/692-467; 052/692-357.

 
 

Транспортиране и последващо третиране на отпадъци, Пристанище Варна ЕАД 

Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва:

  • цена - 60 лв. (вкл. ДДС), превод по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, в срок до 22.03.2024 г. включително. За удостоверяване на заплатената документация се изпраща сканирано платежно нареждане на ел. поща: zop@port-varna.bg;
  • получаване – в сканиран “pdf” формат на електронната поща, от която е изпратен платежният документ.

Офертите за участие в процедурата се приемат в срок до 16.00 ч. на 25.03.2024 г. в деловодството на „Пристанище Варна” ЕАД.

  1. Предмет - сключване на рамков договор за транспортиране и последващо третиране на отпадъци, генерирани от дейността на „Пристанище Варна” ЕАД за нуждите на „Пристанище Варна“ ЕАД, съгласно изискванията на Техническа спецификация в приложение. Прогнозна стойност на поръчката - 310 хил. лева, без ДДС. Предметът на търговската поръчка е неделим и ще се възложи на един изпълнител.
  2. Вид на процедурата: търговска поръчка.
  3. Срок и място на изпълнение:
    • Срок: до изчерпване на прогнозната стойност на поръчката, но не повече от 2 /две/ години;
    • Място: пристанище Варна - изток и пристанище Варна - запад.
  4. Ограничения при изпълнение на търговската поръчка:
    • В пълно съответствие с утвърдената Техническа спецификация;
    • Изпълнението на търговската поръчка ще се извършва след подадени писмени заявки от Възложителя, независимо от размера на събраното количество;
    • При изпълнение на дейностите по товарене на отпадъци с кодове: 15 01 10*, 15 02 02*, 15 02 03, 16 01 03, 16 01 07*, 16 06 01*, осигуряването на работници да се извършва от фирмата изпълнител.
  5. Квалификационни изисквания към кандидатите:
    • Регистрационен документ за транспортиране на отпадъци по кодове, посочени в образеца на Ценово предложение, съгласно чл. 35 и чл. 67, ал. 1 от Закона за управление на отпадъците (ЗУО),
    • Регистрационен/разрешителен документ за третиране на отпадъци по кодове, посочени в образеца на Ценово предложение, съгласно чл. 35 и чл. 67, ал. 1 от ЗУО или да бъде вписан в публичния регистър на Изпълнителна агенция по околна среда (ИАОС), като търговец и/или брокер, по чл. 45, ал. 1, т. 6 от ЗУО. В случай че участникът не притежава регистрационен/ разрешителен документ за третиране на отпадъци, следва да представи договори с лица по чл. 35 от ЗУО за третиране и последващо оползотворяване на отпадъци по кодове, посочени в образеца на Ценово предложение.
    • Да предоставят информация за реализиран средногодишен специфичен оборот от извършване на дейности с отпадъци за периода 2021 г. – 2023 г. – минимално изискване – 155 хил. лв. без ДДС;
    • Не по-малко от 2 (две) актуални удостоверения за добро изпълнение - доказателства за търговската репутация на кандидата, от които да е видно, че притежават опит в изпълнението на договори, идентични, или сходни с предмета на поръчката; (сходен предмет включва изпълнени договори за извършване на дейности с отпадъци). Удостоверенията за добро изпълнение е необходимо да са за периода 2021 – 2023 г., да съдържат изх. №/дата на издаване, описание на предмета на поръчката, стойност на сключения договор и пълно наименование на Възложителя;
  6. Изисквания за качество: в съответствие с Техническата спецификация на Възложителя.

За допълнителна информация: тел. 052/692-467; 052/692-357.

 
 

Доставка на стоманени въжета 

Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва:

  • цена - 60 лв. (вкл. ДДС), превод по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, в срок до 26.01.2024 г. включително. За удостоверяване на заплатената документация се изпраща сканирано платежно нареждане на ел. поща: zop@port-varna.bg;
  • получаване – в сканиран “pdf” формат на електронната поща, от която е изпратен платежният документ.

Офертите за участие в процедурата се приемат в срок до 14.00 ч. на 29.01.2024 г. в деловодството на „Пристанище Варна” ЕАД.

  1. Предмет – сключване на договор за доставка на стоманени въжета, съгласно изискванията на Техническа спецификация. Прогнозна стойност на поръчката - 200 хил. лева, без ДДС.
  2. Вид на процедурата: търговска поръчка.
  3. Срок и място на изпълнение:
    • Срок: до изчерпване на прогнозната стойност на поръчката, н не повече от 1 /една/ година;
    • Място: пристанище Варна – изток и пристанище Варна - запад.
  4. Ограничения при изпълнение на търговската поръчка:
    • В пълно съответствие с утвърдената Техническа спецификация;
    • Изпълнението на търговската поръчка ще се организира при условията на заявки за ремонт и/или доставка до Изпълнителя, предложил най-ниска цена за съответния артикул в офертата си за участие в настоящата процедура. При необходимост от доставка на поръчкови артикули, представител на Възложителя изпраща запитване до всички Изпълнители, с които е сключил договор. Поръчковите артикули се заявяват на Изпълнителя, предложил най-ниска цена в отговор на запитването;
    • Всяка доставка е необходимо да се придружава със сертификати за произход и декларация за съответствие на качеството, издадени от производителя;
    • Възложителят  извършва входящ контрол за качеството на стоките, предмет на търговската поръчка при изпълнението на всяка доставка.
  5. Квалификационни изисквания към кандидатите:
    • Да предоставят информация за реализиран специфичен оборот за периода 2021 г. – 2023 г. (специфичен оборот е оборот от изпълнени доставки, сходни с предмета на поръчката) – минимално изискване 200 хил. лв. без ДДС;
    • Не по-малко от 2 (две) актуални удостоверения за добро изпълнение в периода 2021 г. – 2023 г. - доказателства за търговската репутация на кандидата, или други документи, от които да е видно, че притежават опит в изпълнението на договори, идентични, или сходни с предмета на поръчката.
  6. Изисквания за качество: Предлаганите стоманени въжета, предмет на търговската поръчка, да отговарят на изискванията на Техническата спецификация, или да са еквивалентни.

За допълнителна информация: тел. 052/692-467; 052/692-357.