Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва:
- цена - 60 лв. (вкл. ДДС), превод по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, в срок до 16.10.2024 г. включително. За удостоверяване на заплатената документация се изпраща сканирано платежно нареждане на ел. поща: zop@port-varna.bg;
- получаване – в сканиран “pdf” формат на електронната поща, от която е изпратен платежният документ.
Офертите за участие в процедурата се приемат в срок до 16.00 ч. на 17.10.2024 г. в деловодството на „Пристанище Варна” ЕАД.
- Предмет - сключване на договор за доставка на високопроходим хибриден автомобил за нуждите на „Пристанище Варна“ ЕАД, съгласно изискванията на Техническа спецификация в приложение. Прогнозна стойност на поръчката - 120 хил. лева, без ДДС.
- Вид на процедурата: търговска поръчка.
- Срок и място на доставка.
- Срок на доставка: съгласно предложението на избрания участник и условията на сключения договор, но не по-дълъг от изискванията на Техническите спецификации;
- Място: пристанище Варна - изток.
- Ограничения при изпълнение на търговската поръчка:
- В пълно съответствие с утвърдената Техническа спецификация;
- Осигуряване на гаранционно и сервизно обслужване, съгласно инструкциите на производителя.
- Квалификационни изисквания към кандидатите:
- Преки производители или надлежно упълномощени юридически лица. Упълномощителният документ може да бъде договор за представителство, или оторизационно писмо, включващ/о описание на съответните правомощия, идентични или сходни с предмета на поръчката и в сила за периода, през който ще действа договора за изпълнението й. Документът трябва да бъде подписан и подпечатан, придружен с превод на български език, ако е приложимо;
- Да предоставят информация за реализиран специфичен оборот за периода 2021 г. – 2023 г. (специфичен оборот е оборот от изпълнени доставки на автомобили) – минимално изискване - 240 хил. лв. без ДДС;
- Не по-малко от 2 (две) актуални удостоверения за добро изпълнение, издадени след 01.01.2023 г. - доказателства за търговската репутация на кандидата, от които да е видно, че притежават опит в изпълнението на договори, идентични, или сходни с предмета на поръчката. Удостоверенията за добро изпълнение е необходимо да имат дата на издаване, описание на предмета на поръчката, стойност на сключения договор и пълно наименование на Възложителя;
- Да разполагат със сервизна база на територията на гр. Варна.
- Изисквания за качество: Предлаганият автомобил да отговаря на изискванията на Техническата спецификация.
За допълнителна информация: тел.052/692-467, 052/692-357.
Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва:
- цена - 60 лв. (вкл. ДДС), превод по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, в срок до 16.10.2024 г. включително. За удостоверяване на заплатената документация се изпраща сканирано платежно нареждане на ел. поща: zop@port-varna.bg;
- получаване – в сканиран “pdf” формат на електронната поща, от която е изпратен платежният документ.
Офертите за участие в процедурата се приемат в срок до 16.00 ч. на 17.10.2024 г. в деловодството на „Пристанище Варна” ЕАД.
- Предмет - сключване на рамков договор за доставка на масла и смазочни материали за нуждите на „Пристанище Варна“ ЕАД, съгласно изискванията на Техническа спецификация в приложение. Прогнозна стойност на поръчката - 260 хил. лева, без ДДС. Предметът на търговската поръчка е неделим и ще се възложи на един изпълнител.
- Вид на процедурата: търговска поръчка.
- Срок и място за изпълнение.
- Срок: до изчерпване на прогнозната стойност на поръчката, но не повече от 1 /една/ година;
- Място: пристанище Варна - изток и пристанище Варна - запад.
- Ограничения при изпълнение на търговската поръчка:
- В пълно съответствие с утвърдената Техническа спецификация;
- Изпълнението на търговската поръчка ще се организира при условията на периодични заявки за доставки;
- Всяка доставка е необходимо да се придружава от транспортни документи и декларация за съответствие на качеството, издадени от производителя;
- Възложителят извършва входящ контрол за качеството на стоките, предмет на търговската поръчка при изпълнението на всяка доставка.
- Квалификационни изисквания към кандидатите:
- Преки производители, или надлежно упълномощени от тях юридически лица, или техни обединения. Да представят документ, доказващ правото им да предлагат продукция от производителя: дистрибуторски договор, заверена спецификация за 2024-2025 г., пълномощно за търговско посредничество или друг аналогичен документ;
- Да предоставят информация за реализиран специфичен оборот за периода 2021 г. – 2023 г. (специфичен оборот е оборот от изпълнени доставки на масла и смазочни материали) – минимално изискване - 260 хил. лв. без ДДС;
- Не по-малко от 2 (две) актуални удостоверения за добро изпълнение, издадени след 01.01.2023 г. - доказателства за търговската репутация на кандидата, от които да е видно, че притежават опит в изпълнението на договори, идентични, или сходни с предмета на поръчката. Удостоверенията за добро изпълнение е необходимо да имат дата на издаване, описание на предмета на поръчката, стойност на сключения договор и пълно наименование на Възложителя;
- Да разполагат със складова база на територията на област Варна.
- Изисквания за качество: Предлаганите масла и смазочни материали да са новопроизведени, нерециклирани, неупотребявани масла и смазки, поместени в нови, неупотребявани опаковки, без явни или скрити дефекти, произтичащи от дизайна, материала, изработката им, съгласно закона за техническите изисквания към продуктите. Доставените масла и смазки да отговарят на заложените стандарти.
За допълнителна информация: тел.052/692-467, 052/692-357.
Възстановяване на защитно покритие на металоконструкцията на ел. кранове, Пристанище Варна ЕАД
Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва:
- цена - 60 лв. (вкл. ДДС), превод по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, в срок до 15.10.2024 г. включително. За удостоверяване на заплатената документация се изпраща сканирано платежно нареждане на ел. поща: zop@port-varna.bg;
- получаване – в сканиран “pdf” формат на електронната поща, от която е изпратен платежният документ.
Офертите за участие в процедурата се приемат в срок до 16.00 ч. на 16.10.2024 г. в деловодството на „Пристанище Варна” ЕАД.
- Предмет – сключване на договор за възстановяване на антикорозионно покритие на ел. кран 10/37, Пристанище Варна – изток и на защитно покритие на металоконструкцията на ел. кран 32/2 и стрела с хобот за ел. кран 10/6, Пристанище Варна - запад, съгласно изискванията на Техническите спецификации, с общ бюджет до 195 000 лева, без ДДС. Предметът на търговската поръчка е неделим и ще се възложи на един изпълнител.
- Вид на процедурата: търговска поръчка.
- Срок, условия и място на изпълнение.
- Срок на изпълнение: съгласно предложението на избрания участник и условията на сключения договор, но не по-дълъг от изискванията на Техническата спецификация;
- Място: Пристанище Варна – изток и пристанище Варна - запад.
- Ограничения при изпълнение на търговската поръчка:
- В пълно съответствие с утвърдените Технически спецификации;
- Възложителят ще извърши контрол за качеството на извършваните работи, предмет на поръчката, съгласно технически спецификации и изискванията по БДС и/или на съответните действащи международни стандарти, без да възпрепятства работата на Изпълнителя.
- Квалификационни изисквания към кандидатите:
- Да предоставят информация за реализиран специфичен оборот за периода 2021 г. – 2023 г. – минимално изискване – 195 000 лв. без ДДС (специфичен оборот е оборот от изпълнени услуги, сходни с предмета на процедурата за възстановяване на защитно покритие на металоконструкции);
- Не по-малко от 2 (две) актуални удостоверения за добро изпълнение - доказателства за търговската репутация на кандидата, от които да е видно, че притежават опит в изпълнението на договори, идентични, или сходни с предмета на поръчката за възстановяване на защитно покритие на металоконструкции. Удостоверенията за добро изпълнение е необходимо да са за периода 2021 г. – 2024 г., да съдържат изх. №/дата на издаване, описание на предмета на поръчката, стойност на сключения договор и пълно наименование на Възложителя;
- Техническите лица, които ще отговарят за изпълнение на договора, да имат петгодишен опит в изпълнението на дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката.
- Изисквания за качество: Предложението, предмет на търговската поръчка, да отговаря на изискванията на Техническата спецификация.
За допълнителна информация: тел.052/692-457, 052/692-357.
Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва:
- цена - 60 лв. (вкл. ДДС), превод по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, в срок до 26.08.2024 г. включително. За удостоверяване на заплатената документация се изпраща сканирано платежно нареждане на ел. поща: zop@port-varna.bg;
- получаване – в сканиран “pdf” формат на електронната поща, от която е изпратен платежният документ.
Офертите за участие в процедурата се приемат в срок до 16.00 ч. на 27.08.2024 г. в деловодството на „Пристанище Варна” ЕАД.
- Предмет – сключване на договор за Доставка на прикачен инвентар за мобилна претоварна машина тип Material handler, съгласно изискванията на Техническа спецификация. Прогнозна стойност на поръчката – 182 000 лева без ДДС.
- Вид на процедурата: търговска поръчка.
- Срок, условия и място на доставка.
- Срок на доставка: съгласно предложението на избрания участник и условията на сключения договор, но не по-дълъг от изискванията на Техническата спецификация;
- Място: пристанище Варна - запад.
- Ограничения при изпълнение на търговската поръчка:
- В пълно съответствие с утвърдената Техническа спецификация.
- Квалификационни изисквания към кандидатите:
- При изготвянето на офертата, да бъде описана конструкцията, характеристиките и материалите, от които ще бъдат изработени отделните детайли;
- Да предоставят информация за реализиран специфичен оборот за периода 2021 г. – 2023 г. – минимално изискване общо 182 000 лв. без ДДС;
- Не по-малко от 2 (две) актуални удостоверения за добро изпълнение в периода 2021 г. – 2024 г. - доказателства за търговската репутация на кандидата, или други документи, от които да е видно, че притежават опит в изпълнението на договори, идентични, или сходни с предмета на поръчката.
- Изисквания за качество: Предлаганият инвентар за машината да отговаря на изискванията на Техническата спецификация.
За допълнителна информация: тел.052/692-467, 052/692-357.