Доставка на два броя употребявани мобилни конвейера (един основен и един резервен)
Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва:
- цена - 60 лв. (вкл. ДДС), превод по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, в срок до 22.04.2025 г. включително. За удостоверяване на заплатената документация се изпраща сканирано платежно нареждане на ел. поща: zop@port-varna.bg;
- получаване – в сканиран “pdf” формат на електронната поща, от която е изпратен платежният документ.
Офертите за участие в процедурата се приемат в срок до 16.00 ч. на 23.04.2025 г. в деловодството на „Пристанище Варна” ЕАД.
- Предмет – доставка на два броя употребявани мобилни конвейера (един основен и един резервен), с производителност 1200 т/ч зърно с относително тегло 0,75 т/м3, година на производство – след 2015 г., максимум 1000 часа отработен машиноресурс, съгласно изискванията на Техническа спецификация. Прогнозна стойност на поръчката – 540 хил. лева, без ДДС.
- Вид на процедурата: търговска поръчка.
- Срок, условия и място на доставка.
- Срок на изпълнение: съгласно предложението на избрания участник и условията на сключения договор, но не по-дълъг от изискванията на Техническата спецификация;
- Място: пристанище Варна - запад.
- Ограничения при изпълнение на търговската поръчка:
- В пълно съответствие с утвърдената Техническа спецификация;
- Квалификационни изисквания към кандидатите:
- Да предоставят документи, удостоверяващи собствеността им върху мобилните конвейери;
- Да представят образци на сертификат на производителя и декларация за съответствие на качеството;
- Да предоставят пълна техническа документация от производителя, нужна за извършване на техническо поддържане и ремонт на машините;
- Да се предоставят технически и/или машинни дневници на конвейерите, отразяващи и удостоверяващи историята на всички технически обслужвания и ремонти, извършвани на машините и даващи пълна информация за тях;
- Да представят протокол от извършване на 72-часови тестове на конвейерите, които да оценяват тяхната техническа изправност. Тестовете трябва да се извършат в присъствието на представител на „Пристанище Варна“ ЕАД. След извършване на тестове в протокола се попълва резултатът от теста. Протоколът се подписва от представителите на участника в поръчката и на Възложителя. При наличие на неизправност тя се описва подробно и се предоставя количествено-стойностна сметка за нужните части, консумативи и труд за отстраняване на неизправността и привеждане на съоръжението в пълна техническа изправност. Участникът е задължен да отстрани повредата до момента на доставката на машините и преди сключването на договор да представи протокол за техническа изправност;
- Изисквания за качество: Доставените употребявани мобилни конвейери да отговарят на изискванията на Техническата спецификация.
За допълнителна информация: тел.052/692-467, 052/692-357.
Ремонт на конвейерна уредба и металоконструкция на кран 16/1, пристанище Варна - запад,
Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва:
- цена - 60 лв. (вкл. ДДС), превод по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, в срок до 22.04.2025 г. включително. За удостоверяване на заплатената документация се изпраща сканирано платежно нареждане на ел. поща: zop@port-varna.bg;
- получаване – в сканиран “pdf” формат на електронната поща, от която е изпратен платежният документ.
Офертите за участие в процедурата се приемат в срок до 16.00 ч. на 23.04.2025 г. в деловодството на „Пристанище Варна” ЕАД.
- Предмет - сключване на договор за ремонт на конвейерна уредба и металоконструкция на кран 16/1, пристанище Варна - запад, съгласно изискванията на Техническата спецификация и Техническото задание, с общ бюджет до 250 000 лева, без ДДС, при спазване на следните етапи:
- 1.Изготвяне на работен проект за възстановителните дейности по крана;
- 2.Предаване на проекта за съгласуване от Възложителя;
- 3. Извършване на възстановителните дейност.
- Вид на процедурата: търговска поръчка.
- Срок и място на изпълнение:
- 1. Срок: съгласно предложението на избрания участник и условията на сключения договор, но не по-дълъг от изискванията на Техническата спецификация;
- 2. Място: пристанище Варна - запад.
- Ограничения при изпълнение на търговската поръчка:
- 1. В пълно съответствие с утвърдената Техническа спецификация и Техническото задание;
- 2. Проектирането и изпълнението на всички видове възстановителни дейности да отговарят на актуалните разпоредби за експлоатация на подемни транспортни машини;
- 3. Възложителят ще извърши контрол за качеството на извършваните възстановителни дейности, предмет на поръчката, съгласно техническа спецификация, техническото задание и изискванията по БДС и/или на съответните действащи международни стандарти, без да възпрепятства работата на Изпълнителя;
- 4.Доставените материали и използвани части да са нови, неупотребявани, без явни или скрити дефекти, произтичащи от дизайна, материала, изработката или опаковката им, съгласно ЗТИП.
- Квалификационни изисквания към кандидатите:
5.1. Участниците следва да притежават удостоверение/лиценз за поддържане, ремонт и преустройване на портални кранове, на основание Закона за техническите изисквания към продуктите (ЗТИП), издаден от Държавна агенция за метрологичен и технически надзор (ДАМТН) или оправомощени от него длъжностни лица от Главна дирекция „Инспекция за държавен технически надзор“;
5.2. Да предоставят информация за реализиран специфичен оборот от извършени възстановителни дейности на подемни транспортни машини за периода 2022 г. – 2024 г. – минимално изискване - 200 хил. лв. без ДДС;
5.3. Не по-малко от 2 (две) актуални удостоверения за добро изпълнение - доказателства за търговската репутация на кандидата, от които да е видно, че притежават опит в изпълнението на договори, идентични, или сходни с предмета на поръчката (сходен предмет включва изпълнени договори за извършени ремонтни дейности на под надзорни съоръжения). Удостоверенията за добро изпълнение е необходимо да са за периода 2022 – 2024 г., да имат дата на издаване, описание на предмета на поръчката и пълно наименование на Възложителя;
5.4.Техническите лица, които ще отговарят за изпълнение на договора, да имат опит в изпълнението на дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката.
За допълнителна информация: тел.052/692-457.
Възлагане на застрахователни услуги по застраховка “Обща гражданска отговорност”, за нуждите на „Пристанище Варна“ ЕАД,
Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва:
- цена - 10 лв. (вкл. ДДС), превод по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, в срок до 21.03.2025 г. включително. За удостоверяване на заплатената документация се изпраща сканирано платежно нареждане на ел. поща: zop@port-varna.bg;
- получаване – в сканиран “pdf” формат на електронната поща, от която е изпратен платежният документ.
Офертите за участие в процедурата се приемат в срок до 12.00 ч. на 24.03.2025 г. в деловодството на „Пристанище Варна” ЕАД.
- Предмет: Избор на застраховател по застраховка: “Обща гражданска отговорност”, включваща отговорността на “Пристанище Варна” ЕАД за причинени от него на трети лица имуществени и неимуществени вреди.
- Вид на процедурата: търговска поръчка.
- Срок и място на изпълнение:
- Застрахован: “Пристанище Варна” ЕАД;
- Териториална валидност на застраховките – Република България.
- Срок: 00.00 часа на 01.04.2025 г. до 24.00 часа на 31.03.2027 г.
- Ограничения при изпълнение на търговската поръчка: в пълно съответствие с утвърдената Техническа спецификация.
- Квалификационни изисквания към кандидатите:
- Участниците да са застрахователни дружества, а не застрахователни брокери.
- Лиценз от Комисията по финансов надзор за застраховка “Обща гражданска отговорност”, декларация, че не са в производство по отнемане на разрешението;
- Опит на конкретните застрахователни агенти, които ще носят отговорност за цялостно и навременно обслужване на застрахованото лице. Минимални изисквания: Двама застрахователни агенти, от които единия с минимум петгодишен опит в обслужването на застрахователни полици, идентични или сходни с предмета на застраховката;
- Липса на просрочени (неизплатени, но предявени) застрахователни обезщетения към Възложителя, към датата на подаване на предложението за участие.
- Техническо предложение e съгласно изискванията на Техническата спецификация.
- Ценово предложение: „Обща застрахователна премия“, представена като процент от реализираните брутни приходи от пристанищна дейност, с включен данък, съгласно ЗДЗП.
За допълнителна информация: тел.052/692-357; 052/692-457.
Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва:
- цена - 60 лв. (вкл. ДДС), превод по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, в срок до 12.03.2025 г. включително. За удостоверяване на заплатената документация се изпраща сканирано платежно нареждане на ел. поща: zop@port-varna.bg;
- получаване – в сканиран “pdf” формат на електронната поща, от която е изпратен платежният документ.
Офертите за участие в процедурата се приемат в срок до 16.00 ч. на 13.03.2025 г. в деловодството на „Пристанище Варна” ЕАД.
- Предмет - сключване на рамков договор за ремонт и доставка на резервни части за кофъчни товарачи марка Волво, съгласно изискванията на Техническа спецификация в приложение. Прогнозна стойност на поръчката - 240 хил. лева, без ДДС.
- Вид на процедурата: търговска поръчка.
- Срок и място на изпълнение:
- Срок: до изчерпване на прогнозната стойност на поръчката, но не повече от 1 /една/ година;
- Място: пристанище Варна - изток и пристанище Варна - запад.
- Ограничения при изпълнение на търговската поръчка:
- В пълно съответствие с утвърдената Техническа спецификация;
- Изпълнението на търговската поръчка ще се организира при условията на периодични заявки за доставка до Изпълнителя.
- Всяка доставка е необходимо да се придружава от сертификати за произход и декларация за съответствие на качеството, издадени от производителя;
- Възложителят извършва входящ контрол за качеството на стоките, предмет на търговската поръчка при изпълнението на всяка доставка.
- Квалификационни изисквания към кандидатите:
- Да представят документ, доказващ, че са производители, или правото им да предлагат продукция от производителя: дистрибуторски договор, пълномощно за търговско посредничество или друг аналогичен документ;
- Да предоставят информация за реализиран специфичен оборот от ремонт и доставка на резервни части за претоварни машини за периода 2022 г. – 2024 г. – минимално изискване - 200 хил. лв. без ДДС;
- Не по-малко от 2 (две) актуални удостоверения за добро изпълнение, издадени след 01.01.2023 г. - доказателства за търговската репутация на кандидата, от които да е видно, че притежават опит в изпълнението на договори, идентични, или сходни с предмета на поръчката (сходен предмет включва изпълнени договори за извършени ремонти и изпълнени доставки на резервни части за претоварни машини). Удостоверенията за добро изпълнение е необходимо да имат дата на издаване, описание на предмета на поръчката и пълно наименование на Възложителя;
- Изисквания за качество: Предлаганите части, предмет на търговската поръчка, да отговарят на изискванията на Техническата спецификация.
За допълнителна информация: тел.052/692-457.