ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА

Търговски поръчки


 

Доставка на работно облекло, предпазни обувки и лични предпазни средства 

Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва:

  • цена - 60 лв. (30,68 евро), вкл. ДДС, превод по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, в срок до 09.10.2025 г. включително. За удостоверяване на заплатената документация се изпраща сканирано платежно нареждане на ел. поща: zop@port-varna.bg;
  • получаване – в сканиран “pdf” формат на електронната поща, от която е изпратен платежният документ.

Офертите за участие в процедурата се приемат в срок до 16.00 ч. на 10.10.2025 г. в деловодството на „Пристанище Варна” ЕАД.

  1. Предмет - сключване на рамкови договори за доставка на работно облекло, предпазни обувки и лични предпазни средства за нуждите на „Пристанище Варна“ ЕАД, съгласно изискванията на Техническа спецификация с общ бюджет 700 хил. лева, без ДДС за срок от 2 години, както следва:
    • Обособена позиция (ОП) 1: Доставка на работно облекло, с прогнозна стойност 370 000 лева, без ДДС;
    • Обособена позиция (ОП) 2: Доставка на предпазни обувки, с прогнозна стойност 188 000 лева, без ДДС;
    • Обособена позиция (ОП) 3: Доставка на лични предпазни средства, с прогнозна стойност 142 000 лева, без ДДС.
  2. Вид на процедурата: търговска поръчка.
  3. Срок и място на изпълнение:
    • Срок: до изчерпване на прогнозната стойност на поръчката, но не повече от 2 години;
    • Място: пристанище Варна - изток и пристанище Варна - запад.
  4. Ограничения при изпълнение на търговската поръчка:
    • В пълно съответствие с утвърдената Техническа спецификация;
    • Изпълнението на търговската поръчка ще се организира при условията на периодични заявки за доставка до Изпълнителя.
    • Възложителят извършва входящ контрол за качеството на стоките, предмет на търговската поръчка при изпълнението на всяка доставка.
  5. Квалификационни изисквания към кандидатите:
    • Да представят документ, доказващ, че са производители, или правото им да предлагат продукция от производителя: дистрибуторски договор, пълномощно за търговско посредничество или друг аналогичен документ;
    • Да предоставят информация за реализиран специфичен оборот за периода 2022 г. – 2024 г. (специфичен оборот е оборот от изпълнени доставки на работно облекло, или предпазни обувки, или лични предпазни средствав съответствие с обособената позиция за която участват)– минимално изискване за последните 3 години, както следва:
      1. По ОП 1 -  370 000 лв. без ДДС;
      2. По ОП 2 -  188 000 лв. без ДДС;
      3. По ОП 3 -  142 000 лв. без ДДС.
    • Не по-малко от 2 (две) актуални удостоверения за добро изпълнение, издадени след 01.01.2023 г. - доказателства за търговската репутация на кандидата, от които да е видно, че притежават опит в изпълнението на договори, идентични, или сходни с предмета на обособената позиция за която участват (сходен предмет включва изпълнени договори за извършени доставки за съответната обособена позиция). Удостоверенията за добро изпълнение е необходимо да имат дата на издаване, описание на предмета на поръчката и пълно наименование на Възложителя;
  6. Изисквания за качество: Предлаганите артикули да отговарят на изискванията на Техническата спецификация
  7. Техническо предложение – съгласно изискванията на Техническата спецификация:
    • Срок на доставка, след подадена писмена заявка от представители на Възложителя;
    • Гаранционен срок, съгласно изискванията на Техническата спецификация;
    • Кратко описание на произхода, марката и производителя на предлаганите артикули при изпълнение на поръчката, които са в пълно съответствие с изискванията на Техническата спецификация и приложената количествена сметка. Образци на сертификати за произход и качество, издадени от производителя;
    • Кашон с надпис „Мостри“, обозначен ясно по начин, посочващ на кое предложение отговарят: изписано наименованието на процедурата, обособената позиция, името на участника, адрес за кореспонденция, лице за контакт – мобилен телефон и електронен адрес;

Забележка: Мострите са необходими на Възложителя с цел тяхното предварително одобрение. След приключване на процедурата, Възложителят ще върне мострите на участниците като в процеса на разглеждането им няма да бъде нарушена тяхната цялост и търговски вид.

  • Декларация за техническите лица, включени в структурата на участника, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, в която е посочена професионалната им компетентност (по образец).
  1. Ценово предложение:
    • Единични цени, в лева без ДДС, за всяка позиция от приложената количествена сметка (за обособената позиция, за която участват), които да включват всички разходи за труд, доставка, транспорт, опаковки, мита, такси, застраховка и др. подобни, DDP склад на Възложителя (пристанище Варна – изток и/или пристанище Варна – запад);
    • Обща стойност на ценовото предложение по всяка обособена позиция, за която участват, в лева без ДДС. Общата стойност е необходима за нуждите на класирането и не представлява обща стойност на поръчката.

За допълнителна информация: тел.052/692-357; 052/692-457.