ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА

Търговски поръчки


 

Доставка на преместваеми фургони/контейнери за почивка, отдих и хранене за заетите лица в „Пристанище Варна“ ЕАД 

  1. Предмет – Доставка на преместваеми фургони/контейнери за почивка, отдих и хранене за заетите лица в „Пристанище Варна“ ЕАД – 11 броя със следните мин. технически параметри:
  • Размер на контейнерите: ширина 300/дължина 600/ височина мин. 240 см; Особености: Едно цяло помещение с двускатен покрив.
  • Изградена електрическа инсталация: минимум 4 KW, захранваща кутия 32 А, табло с прекъсвачи, единични и серийни, ключове 2 бр., включваща и 1 бр. външно осветително тяло; 2 бр. LED осветителни тела в помещението минимум 18W; мин. 3 бр. двоен контакт;
  • Климатизация: 1 бр. климатик 12 BTU;
  • Двускатен покрив с антикорозионно покритие и дебелина на изолацията минимум 80 мм;
  • Под /конструкция, покритие/ в помещението: плоскости Бетопан; Подово покритие – ламинат;
  • Стени: термо панел с дебелина минимум 80 мм;
  • Цвят на канта: син;
  • PVC ламперия, цвят – бяла;
  • Прозорци: PVC бели: 2 бр. с размери минимум 100/110 см, отваряеми на две оси;
  • Врата, външна: PVC, RAL бяла: 1 бр. плътна, без делител, с праг с размери минимум ширина 90 см /височина 200 см;
  • Външните панели и кантове да са в син цвят;
  • Външна облицовка на контейнера: бяла.

ВАЖНО: Контейнерите трябва да отговарят на НАРЕДБА № 8121з-647 от 1 ОКТОМВРИ 2014г. ЗА ПРАВИЛАТА И НОРМИТЕ ЗА ПОЖАРНА БЕЗОПАСТНОСТ ПРИ ЕКСПЛОАТАЦИЯ НА ОБЕКТИТЕ, издадена от министъра на вътрешните работи на инвестиционното проектиране.

  1. Тип на процедурата: Избор с публична покана в Информационна система за управление и наблюдение на средствата от ЕС в България, обявена по реда на постановление № 4/2024. Приложим нормативен акт: ПМС.   
  2. Обект на процедурата: Доставка.
  3. Срок на доставката и място на изпълнение: до 4 /четири/ месеца от датата на подписване на договора, но не по-късно от 11.06.2026 г. Пристанищен терминал Варна – изток – 5 броя. Пристанищен терминал Варна – запад – 5 бр., Складова база (Сухо пристанище) – 1 бр.    
  4. Прогнозна стойност: 108 906,11 лв. без ДДС. 80% от финансирането е осигурено от ЕСФ във връзка с изпълнението на проект по процедура BG055SFPR002-1.004 „Адаптирана работна среда“.
  5. Крайна дата за подаване на оферти: 17.12.2025 г.

Публична покана 

Техническа спецификация

Проект на договор

Оферта

Декларация на кандидата

Декларация ЕИК

Списък поръчки

Заповед за откриване

 

Публичната покана е обявена в ИСУН:

https://eumis2020.government.bg/bg/s/Offers/Details/bd544d1a-4cb3-4a78-9480-7527c86ca90e

За допълнителна информация: тел.052/692-467.

 

 
 

Доставка и монтаж на релси за кран тип „Портейнер“, пристанище Варна - запад 

Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва:

  • цена - 60 лв. (вкл. ДДС), превод по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, в срок до 19.12.2025 г. включително. За удостоверяване на заплатената документация се изпраща сканирано платежно нареждане на ел. поща: zop@port-varna.bg;
  • получаване – в сканиран “pdf” формат на електронната поща, от която е изпратен платежният документ.

Офертите за участие в процедурата се приемат в срок до 16.00 ч. на 22.12.2025 г. в деловодството на „Пристанище Варна” ЕАД.

 

  1. Предмет - доставка и монтаж на релси за кран тип „Портейнер“, пристанище Варна - запад, съгласно изискванията на Техническата спецификация. Максимален финансов ресурс на поръчката - 110 000 лева, без ДДС.
  2. Вид на процедурата: търговска поръчка.
  3. Срок, условия и място на доставка.
    • Срок на изпълнение: съгласно предложението на избрания участник и условията на сключения договор, но не по-дълъг от изискванията на Техническата спецификация;
    • Място: пристанище Варна - запад.
  4. Ограничения при изпълнение на търговската поръчка:
    • В пълно съответствие с утвърдената Техническа спецификация;
    • Проектирането и изпълнението на всички видове ремонтни дейности да отговарят на актуалните разпоредби за експлоатация на подемни транспортни машини;
    • Възложителят ще извърши контрол за качеството на извършваните ремонтни дейности, предмет на поръчката, съгласно техническа спецификация, изискванията по БДС и/или на съответните действащи международни стандарти, без да възпрепятства работата на Изпълнителя;
    • Доставените материали и използвани части да са нови, неупотребявани, без явни или скрити дефекти, произтичащи от дизайна, материала, изработката или опаковката им, съгласно ЗТИП. Доставените релси и допълнителни компоненти да отговарят на заложените стандарти или  еквивалент и да са придружени със сертификати за произход и качество.
  5. Квалификационни изисквания към кандидатите:
  • Участниците следва да притежават удостоверение/лиценз за поддържане, ремонт и преустройване на портални кранове, на основание Закона за техническите изисквания към продуктите (ЗТИП), издаден от Държавна агенция за метрологичен и технически надзор (ДАМТН);
  • Да предоставят информация за реализиран специфичен оборот от извършени ремонтни дейности на подемни транспортни машини за периода 2022 г. – 2025 г. – минимално изискване - 110 хил. лв. без ДДС;
  • Не по-малко от 2 (две) актуални удостоверения за добро изпълнение за периода 2022 – 2025 г. - доказателства за търговската репутация на кандидата, от които да е видно, че притежават опит в изпълнението на договори, идентични, или сходни с предмета на поръчката (сходен предмет включва изпълнени договори за извършени ремонтни дейности на подемни транспортни машини). Удостоверенията за добро изпълнение е необходимо да имат дата на издаване, описание на предмета на поръчката и пълно наименование на Възложителя;
  • Техническите лица, които ще отговарят за изпълнение на договора, да имат опит в изпълнението на дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката.

За допълнителна информация: тел.052/692-457.

 
 

Доставка и монтаж на кранов прахоуловител 

  1. Предмет – Доставка и монтаж на кранов прахоуловител – 2 броя със следните мин. технически параметри:
  • Въздушен дебит мин. 7000 m ³/ h;
  • Брой на филтърните касети мин. 3 бр.;
  • Натоварване на филтруващата повърхност мин. 80 m³/ m².h;
  • Тип на почистване на касетите механично чрез стръскване;
  • Изходящо ниво на праха след филтъра до 20 mg/m ³.

     Монтажът на прахоуловителя включва:

  • Доставка и монтаж на метална конструкция за монтаж на прахоуловителя;
  • Доставка и монтаж на въздуховоди и елементи от поцинкована ламарина;
  • Доставка и монтаж на главно захранващо ел. табло;
  • Укрепващи конструкции и монтажни елементи.
  1. Тип на процедурата: Избор с публична покана в Информационна система за управление и наблюдение на средствата от ЕС в България. Приложим нормативен акт: ПМС.   
  2. Обект на процедурата: Доставка.
  3. Прогнозна стойност: 201 890 лв.
  4. Крайна дата за подаване на оферти: 8.12.2025 г.

Публична покана 

Техническа спецификация

Методология за оценка

Проект на договор

Образец на оферта

Декларация на кандидата

Декларация ЕИК

Списък поръчки

Заповед за откриване

 

Публичната покана е обявена в ИСУН:

https://eumis2020.government.bg/bg/s/Offers/Details/b9d8125e-b891-43a8-9673-e6cfef1e2510

За допълнителна информация: тел.052/692-467.

 
 

 

Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва:

  • цена - 60 лв. (вкл. ДДС), превод по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, в срок до 20.11.2025 г. включително. За удостоверяване на заплатената документация се изпраща сканирано платежно нареждане на ел. поща: zop@port-varna.bg;
  • получаване – в сканиран “pdf” формат на електронната поща, от която е изпратен платежният документ.

Офертите за участие в процедурата се приемат в срок до 16.00 ч. на 21.11.2025 г. в деловодството на „Пристанище Варна” ЕАД.

  1. Предмет – сключване на рамков договор за доставка на компютърна, периферна техника, резервни части и софтуер; гаранционно обслужване, съгласно изискванията на Техническа спецификация. Прогнозна стойност на поръчката – 500 хил. лева, без ДДС.
  2. Вид на процедурата: търговска поръчка.
  3. Срок: до изчерпване на прогнозната стойност, но не повече от 2 /две/ години.
    • Място: пристанище Варна – изток и пристанище Варна - запад.
  4. Ограничения при изпълнение на търговската поръчка:
    • В пълно съответствие с утвърдената Техническа спецификация;
    • Изпълнението на търговската поръчка ще се организира при условията на периодични заявки за доставки;
    • Всяка доставка е необходимо да се придружава със сертификати за произход и декларация за съответствие на качеството, технически паспорт, гаранционна карта, приемно-предавателен протокол, инструкция за експлоатация (на български език);
    • Възложителят  извършва входящ контрол за качеството на стоките, предмет на търговската поръчки при изпълнението на всяка доставка.
  5. Квалификационни изисквания към кандидатите:
    • Да разполагат с квалифицирани специалисти за гаранционно обслужване на компютърна техника;
    • Да представят доказателства за правото им да предлагат продукция от производителя: дистрибуторски договор, пълномощно за търговско посредничество или друг аналогичен документ, и декларация за съответствие на качеството за всяка позиция;
    • Да представят информация за реализиран специфичен оборот за периода 2022 г. – 2024 г. (специфичен оборот е оборот от изпълнени доставки на компютърна техника) – минимално изискване за последните три години – 500 хил. лв. без ДДС;
    • Не по-малко от 2 (две) актуални удостоверения за добро изпълнение, издадени след 01.01.2023 г. – доказателства за търговската репутация на кандидата, от които е видно, че притежават опит в изпълнението на договори, идентични, или сходни с предмета на поръчката (изпълнени доставки на компютърна техника). Удостоверенията за добро изпълнение е необходимо да имат дата на издаване, описание на предмета на поръчката и пълно наименование на Възложителя.
  6. Изисквания за качество: Предлаганите компютърна, периферна техника, резервни части и софтуер, предмет на търговската поръчка, да отговарят на изискванията на Техническата спецификация, на Списъка с продуктите, да отговарят на заложените стандарти.

За допълнителна информация: тел.052/692-467, 052/692-357.

 
<<   <   1 2  >   >>