EN

ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА

Архив


 

СМР на асансьорни уредби в пристанище Варна 

Публично състезание по реда на чл. 178-181 от Закона за обществени поръчки.

Приложения:

За оглед на обекта: Зам.-ръководител отдел ППИ, пристанище Варна - изток, тел. 0878 933 642 и Зам.-ръководител отдел ППИ, пристанище Варна - заопд, тел. 0883 256 434, при спазване на изискванията за контрол на достъп в „Пристанище Варна“ ЕАД, за провеждане на оглед на стратегически обекти и необходими документи, както следва: 1.Документ за самоличност, 2.Конкретно пълномощно на лицето, като представител на кандидата за участие в процедурата.

Движение по процедурата:

 
 

Ремонт на сгради  

Публично състезание по реда на чл. 178-181 от Закона за обществени поръчки.

Приложения:

За оглед на обекта:  Главен инженер ППИ 0878 536 594, при спазване на изискванията за контрол на достъп в „Пристанище Варна“ ЕАД, за провеждане на оглед на стратегически обекти и необходими документи, както следва: 1.Документ за самоличност, 2.Конкретно пълномощно на лицето, като представител на кандидата за участие в процедурата.

Движение по процедурата:

  • 11 януари 2018 г. - 14,00 ч. срок за представяне на оферти.
  • 12 - 22 януари  2018 г. - открито заседание на Комисията за получаване и преглед на получените оферти и закрито заседание на Комисията за разглеждане по същество (Протокол №1, вкл. Приложениe №1,  Приложениe №2 и Приложениe №3).
  • Отварянето на ценовите предложения на допуснатите участници в процедурата ще се извърши на 25.01.2018 г. от 10.30 ч. на открито заседание в заседателна зала на I етаж в Административната сграда на Пристанище Варна - изток.
  • 25 - 31 януари  2018 г.  - закрито заседание на Комисията за оценка и класиране на допуснатите оферти (Протокол №2Приложение №1 и Приложение №2).
  • 05 февруари 2018 г.  - утвърден Доклад на Комисията от Възложителя. 
  • 05 февруари 2018 г.  - Решение на Възложителя за определяне на изпълнител, съгл. чл. 181, ал. 6 от ЗОП.
  • 05 февруари 2018 г.  - изпратени електронни уведомления до участниците, съгл. ЗОП.
  • 21 февруари 2018 г.  - подписан договор №Д(И)-45-17 “Ремонт на сгради - "Стара битова сграда - кегелбан" и "Митница Портал 2", Пристанище Варна – изток“ (приложения).
  • 23 февруари  2018 г.  - обявление за възложена поръчка.
  • 15 ноември 2018 г.  - подписан анекс към договор №Д(И)-45-17 “Ремонт на сгради - "Стара битова сграда - кегелбан" и "Митница Портал 2", Пристанище Варна – изток“.
  • 03 декември  2018 г.  - обявление за изменение.
  • 18 декември 2018 г. обявление за приключване на договор.
 
 

Изграждане на стоманобетонов канал, 7-мо к.м, Пристанище Варна – изток 

Пряко договаряне по реда на чл. 182, ал. 1, т. 2 от Закона за обществени поръчки.

Приложения:

За оглед на обекта: Ръководител отдел ППИ, пристанище Варна - изток, тел. 0886 844 892 и Зам.-ръководител отдел ППИ, пристанище Варна - изток, тел. 0878 933 642, при спазване на изискванията за контрол на достъп в „Пристанище Варна“ ЕАД, за провеждане на оглед на стратегически обекти и необходими документи, както следва: 1.Документ за самоличност, 2.Конкретно пълномощно на лицето, като представител на кандидата за участие в процедурата.

Движение по процедурата:

 
 

Строителство, рехабилитация, основен, текущ и авариен ремонт на настилки, ВиК и съоръжения част от пристанищната инфраструктура 

Публично състезание по реда на чл. 178-181 от Закона за обществени поръчки.

Приложения:

Движение по процедурата:

  • 05 септември 2017 г. – Писмени разяснения по постъпило искане на 04 септември 2017 г., съгласно чл. 180 от ЗОП: 
  • Изпълнените обекти в строителството с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, в съответствие с изискванията на Техническата документация на Възложителя, са обекти от пристанищна инфраструктура или стратегически обекти определени в Постановление на Министерски съвет № 181/20.07.2009 г.
  • Минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката следва да бъде формиран от изпълнени обекти от пристанищна инфраструктура или стратегически обекти, съгласно информацията по т. 1.
  • Изискванията на документацията с поясненията по т. 1 и т. 2 се съобразяват и с нормативните разпоредби на чл. 62, ал. 3, респ. чл. 63, ал. 1, т. 1, буква "а" от ЗОП.
  • 13 септември 2017 г. Уведомление, във връзка с постъпила жалба по чл. 196, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Информация при производство по обжалване. 
  • 21 декември 2017 г. Доклад на Р-л отдел "Правен". 
  • 22 декември 2017 г. Решение за одобряване на обявление за изменение или допълнителна информация. 
  • 02 януари 2018 г. - 14,00 ч. срок за представяне на оферти.
  • 03 - 18 януари 2018 г. - открито заседание на Комисията за получаване и преглед на получените оферти и закрити заседания на Комисията за разглеждане по същество  (Протокол №1 и Приложениe №1).
  • 26 януари - 20 февруари 2018 г. - закрити заседания на Комисията за разглеждане на допълнително изисканите от участниците документи (Протокол №2Приложениe №1 и Приложениe №2).
  • Отварянето на ценовите предложения на допуснатите участници в процедурата ще се извърши на 27.02.2018 г. от 10.30 ч. на открито заседание в заседателна зала на I етаж в Административната сграда на Пристанище Варна - изток.
  • 27 февруари - 15 март 2018 г. - заседания на Комисията за обявяване на резултатите от оценяването на техническите предложения на участниците и отваряне на пликовете с надпис „Предлагани ценови параметри“  (Протокол №3 и Приложение №1).
  • 26 март - 14 май 2018 г. - закрити заседания на Комисията за разглеждане на представените обосновки (Протокол №4, Приложение №1 и Приложение №2).
  • 15 май 2018 г. - Доклад на комисията, утвърден от Възложителя.
  • 22 май 2018 г. Решение на Възложителя за избор на изпълнители.
  • 01 юни 2018 г. - Подадена жалба № ВХР-1161-01.06.2018 г. от "Пътища и мостове" ЕООД в Комисията за защита на конкуренцията (КЗК).
  • 20 юни 2018 г. - Открито производство № КЗК/520/2018 г.
  • 13 септември 2018 г. - Подадена жалба от "Пътища и мостове" ЕООД срещу решение на КЗК до Върховния административен съд (ВАС).
  • 20 септември 2018 г. - Открито производство № ВАС/11828/2018 г.
  • 30 октомври 2018 г. - Решение № 13173 на ВАС от 30.10.2018 г.
  • 06 ноември 2018 г. - изпратени електронни уведомления до участниците, съгласно ЗОП.
  • 15 ноември 2018 г.  - подписано рамково споразумение №ОП2-17 “Строителство, рехабилитация, основен, текущ и авариен ремонт на настилки, ВиК и съоръжения част от пристанищната инфраструктура, вкл. Приложение №1Приложение №2 и Приложение №3.
  • 22 ноември 2018 г.  - обявление за възложена поръчка.
  • ................ 2018 г. - обявление за приключване на договор.
 
<<   <   1 2 3  >   >>