ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА

Търгове


 

Продажба на бракувани метални отпадъци 

ПОКАНА

за участие в търг с тайно наддаване

 

1. Да се открие и проведе търг № ТС-4А-24 “Продажба на бракувани метални отпадъци“, с общо количество 479,45 тона, както следва:
Код класификация на отпадъците Начална тръжна цена за 1 тон Стъпка за наддаване в лева, кратна на:  Количество (тон)
12 01 01 Стърготини, стружки и изрезки от черни метали 260,00 15 7,50
16 01 04* Излезли от употреба превозни средства 340,00 17 31,95
16 01 17 Черни метали 360,00 18 440,00
 
Металните отпадъци ще се продадат на един купувач.
 
2. Вид на процедурата - търг с тайно наддаване, при закрито заседание, по реда на Приложение №1 „Правила за провеждане на търг и конкурс“ от ППЗПП.
3. Документ по чл. 35 от Закона за управление на отпадъците за дейности с отпадъци, включващ всички кодове, съгласно посоченото в настоящата документация.
4. Кандидатите да притежават регистрационен документ за транспортиране на отпадъци, включващи всички кодове, предмет на търга, издаден от РИОСВ към МОСВ.
5. Начин на плащане:
5.1. 50 % авансово с приспаднат депозит за участие в размер на 10 000,00 лв., в срок до 5 (пет) календарни дни от датата на сключването на договора;
5.2. 50% след изчерпване на аванса по т. 5.1. Всички разходи за разкомплектоване, товарене и експедиция на активите са за сметка на купувачите.
6. Срокът за нарязване, товарене и извозване на цялото количество бракувани метални отпадъци е 90 /деветдесет/ календарни дни от дата на сключения договор.
7. Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва:
7.1. Цена на документация - 120 лв. (вкл. ДДС), платена по сметка IBAN BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, в срок до 29.11.2024 г. включително. За удостоверяване на заплатената документация се изпраща сканирано платежно нареждане на ел. поща zop@port-varna.bg;
7.2. Получаване на документация – в сканиран “pdf” формат на електронната поща, от която е изпратен платежният документ.
8. Оглед на активите: до 29.11.2024 г.
9. Депозит за участие в търга - 10 000 лв. (десет хиляди лева), внесен в срок до 29.11.2024 г., по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД в полза на “Пристанище Варна” ЕАД. На кандидата, класиран на първо място внесения депозит се приспада от авансовото плащане.
10. Предложенията за участие в търга се приемат в срок до 16.00 ч. на 02.12.2024 г. в деловодството на “Пристанище Варна” ЕАД.
11. Търгът ще се проведе на 03.12.2024 г. от 10.30 ч. в Заседателна зала на Административна сграда, “Пристанище Варна” ЕАД.
12. Търгът ще се проведе повторно на 03.01.2025 г. от 10.30 ч. в Заседателна зала на Административна сграда, “Пристанище Варна” ЕАД.
 
За информация: тел. 052692457; 052692357
 
 

Отдаване под наем на открита площ на територията на Складова база с идентификатор 10135.3514.278 

ПОКАНА

за участие в търг с тайно наддаване

1. Отдаване под наем на открита площ на територията на Складова база с идентификатор 10135.3514.278, с възможност за поставяне на преместваем обект. Площ: 1 200 м2. Срок за отдаване под наем: 10 г.
2. Начин на плащане – по банков път. Началната тръжна месечна наемна цена е 2160 в лв., без ДДС, определена при спазване изискванията на ППЗДС.
3. Стъпка за наддаване: 110 лв.
4. Депозит за участие в търга: 4540 лв., внесен в срок до 05.12.2024 г., по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД в полза на “Пристанище Варна” ЕАД. На кандидата, класиран на първо място внесения депозит се трансформира като част от гаранция за изпълнение на договора.
5. Необходими документи към заявлението за участие: заявление за участие; административни сведения; представяне на участника; декларация за липса на финансови задължения към „Пристанище Варна“ ЕАД; нотариално заверено пълномощно за представляващ юридическо лице; копие от документ за закупена тръжна документация; копие от документ за внесен депозит; концепция за експлоатация на обекта; ценово предложение.
6. Допълнителни условия: задължение на избрания наемател е да поддържа за негова сметка чистотата и да извършва текуща поддръжка на наетия обект.
7. Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва: цена на документация - 120 лв. с ДДС, платена по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, в срок до 05.12.2024 г. включително. За удостоверяване на заплатената документация се изпраща сканирано платежно нареждане на ел. поща zop@port-varna.bg. Получаване на документация - в сканиран “pdf” формат на електронната поща, от която е изпратен платежният документ.
8. Предложенията за участие в търга се приемат в срок до 16.00 ч. на 06.12.2024 г. в деловодството на “Пристанище Варна” ЕАД. Търгът ще се проведе на 09.12.2024 г. от 10.30 ч., в Административна сграда, Пристанище Варна - изток.
 
10 декември 2024 г. - Заповед № 1092/10.12.2024 г. на Изпълнителния директор за определяне на наемател.
 
За информация: тел. 052692357; 052692467
 
<<   <   1 2  >   >