ПОКАНА
за участие в търг с тайно наддаване, закрито заседание
- Отдаване под наем за срок от 5 години:
Обект 1: Помещение в Оперативно – битова сграда 2, Площ 43,66 кв.м., намиращо се на партерен етаж в сграда с идентификатор 20482.505.680.20; предназначение: промишлена сграда.
Обект 2: Офис Е-19, Площ 25 кв.м., намиращ се в Административна сграда тяло „В“ с идентификатор 20482.505.680.30, етаж 1; предназначение: административна, делова сграда.
Обектите се отдават поотделно.
- Начин на плащане – по банков път, съгласно условията на сключения договор за наем. Началната тръжна месечна наемна цена, в лева, без ДДС, определена при спазване изискванията на ППЗДС, по обекти: За Обект № 1: 340 лв.; За Обект № 2: 280 лв.
- Стъпка за наддаване за всеки обект поотделно: 10 лв.
- Депозит за участие в търга: За Обект № 1: 680 лв.; За Обект № 2: 560 лв., внесен в срок до 22.05.2023 г., по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД в полза на “Пристанище Варна” ЕАД. На кандидата, класиран на първо място внесения депозит се трансформира като част от гаранция за изпълнение на договора.
- Необходими документи към заявлението за участие: заявление за участие; административни сведения; представяне на участника; декларация за липса на финансови задължения към „Пристанище Варна“ ЕАД; нотариално заверено пълномощно за представляващ юридическо лице; копие от документ за закупена тръжна документация; копие от документ за внесен депозит; концепция за експлоатация на обекта; ценово предложение.
- Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва: цена на документация - 120 лв. (вкл. ДДС), платена по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, в срок до 22.05.2023 г. включително. За удостоверяване на заплатената документация се изпраща сканирано платежно нареждане на ел. поща zop@port-varna.bg. Получаване на документация - в сканиран “pdf” формат на електронната поща, от която е изпратен платежният документ.
- Предложенията за участие в търга се приемат в срок до 14.00 ч. на 25.05.2023 г. в деловодството на “Пристанище Варна” ЕАД. Търгът ще се проведе на 26.05.2023 г. от 10.30 ч., в Административна сграда, Пристанище Варна - изток.
30 май 2023 г. - Заповед № 448/30.05.2023 г. на Изпълнителния директор за определяне на наемател за Обект 1.
Заповед № 447/30.05.2023 г. на Изпълнителния директор за определяне на наемател за Обект 2.
За информация: тел. 052692357; 052692467
ПОКАНА
за участие в търг с тайно наддаване, закрито заседание
- Отдаване под наем на:
Описание
|
Обект
|
Срок за отдаване под наем
|
Площ кв. м.
|
Първоначална мес. цена
|
Стъпка за наддаване
|
Депозит
|
Открити площи с идентификатор 10135.1510.10, граничещи със сграда (идентификатор 10135.1510.10.107)
|
Обект 1
|
01.06.2027
|
126,00
|
1 000
|
50
|
2 000
|
193,08
|
1 020
|
51
|
2 040
|
Обособен обект, част от 1-ви етаж на сграда Морска гара с идентификатор 10135.1510.14.3
|
Обект 2
|
31.03.2024
|
44,46
|
400
|
20
|
800
|
Открита площ (търговска и детска площадка) с идентификатор 10135.1510.14
|
Обект 3
|
15.05.2027
|
137,00
|
1 400
|
70
|
2 800
|
73,00
|
Открита площ (търговска и детска площадка) с идентификатор 10135.1510.14
|
Обект 4
|
29.06.2027
|
123,00
|
1 300
|
65
|
2 600
|
87,00
|
Цените са в лева, без ДДС.
- Начин на плащане – по банков път, съгласно условията на сключения договор за наем.
- Депозит за участие в търга се внася в срок до 19.05.2023 г., по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД в полза на “Пристанище Варна” ЕАД. На кандидата, класиран на първо място внесения депозит се трансформира като част от гаранция за изпълнение на договора.
- Необходими документи към заявлението за участие: заявление за участие; административни сведения; представяне на участника; декларация за липса на финансови задължения към „Пристанище Варна“ ЕАД; нотариално заверено пълномощно за представляващ юридическо лице; копие от документ за закупена тръжна документация; копие от документ за внесен депозит; концепция за експлоатация на обекта; ценово предложение.
- Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва: цена на документация - 120 лв. (вкл. ДДС), платена по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, в срок до 19.05.2023 г. включително. За удостоверяване на заплатената документация се изпраща сканирано платежно нареждане на ел. поща zop@port-varna.bg. Получаване на документация - в сканиран “pdf” формат на електронната поща, от която е изпратен платежният документ.
- Предложенията за участие в търга се приемат в срок до 14.00 ч. на 22.05.2023 г. в деловодството на “Пристанище Варна” ЕАД. Търгът ще се проведе на 23.05.2023 г. от 10.30 ч., в Административна сграда, Пристанище Варна - изток.
26 май 2023 г. - Заповед № 434/26.05.2023 г. на Изпълнителния директор за определяне на наемател за Обект 1.
Заповед № 435/26.05.2023 г. на Изпълнителния директор за определяне на наемател за Обект 2.
Заповед № 436/26.05.2023 г. на Изпълнителния директор за определяне на наемател за Обект 3.
Заповед № 437/26.05.2023 г. на Изпълнителния директор за определяне на наемател за Обект 4.
За информация: тел. 052692357; 052692467
ПОКАНА
за участие в търг с тайно наддаване, закрито заседание
- Отдаване под наем на заведение за хранене с оборудване, площ 338,86 кв.м., намиращо се в Административна сграда тяло „Б“ с идентификатор 20482.505.680.74.2за срок от 5 год.
- Начин на плащане – по банков път, съгласно условията на сключения договор за наем. Началната тръжна месечна наемна цена е 2 060 в лева, без ДДС, определена при спазване изискванията на ППЗДС.
- Стъпка за наддаване: 100 лв.
- Депозит за участие в търга: 4 3200 лв., внесен в срок до 26.06.2023 г., по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД в полза на “Пристанище Варна” ЕАД. На кандидата, класиран на първо място внесения депозит се трансформира като част от гаранция за изпълнение на договора.
- Необходими документи към заявлението за участие: заявление за участие; административни сведения; представяне на участника; декларация за липса на финансови задължения към „Пристанище Варна“ ЕАД; нотариално заверено пълномощно за представляващ юридическо лице; копие от документ за закупена тръжна документация; копие от документ за внесен депозит; концепция за експлоатация на обекта; ценово предложение.
- Допълнителни условия: задължение на избрания наемател е да поддържа за негова сметка чистотата и да извършва текуща поддръжка на наетия обект.
- Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва: цена на документация - 120 лв. (вкл. ДДС), платена по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, в срок до 26.06.2023 г. включително. За удостоверяване на заплатената документация се изпраща сканирано платежно нареждане на ел. поща zop@port-varna.bg. Получаване на документация - в сканиран “pdf” формат на електронната поща, от която е изпратен платежният документ.
- Предложенията за участие в търга се приемат в срок до 14.00 ч. на 27.06.2023 г. в деловодството на “Пристанище Варна” ЕАД. Търгът ще се проведе на 28.06.2023 г. от 10.30 ч., в Административна сграда, Пристанище Варна - изток.
За информация: тел. 052692357; 052692467
Отдаване под наем на сграда с идентификатор № 10135.1510.14.5 и прилежаща открита площ, Пристанище Варна - изток
ПОКАНА
за участие в търг с тайно наддаване, закрито заседание
- Отдаване под наем за срок от 10 г. на сграда с площ 712 кв. м. и откритата прилежаща площ от 120 кв. м.
- Начин на плащане – по банков път, съгласно условията на сключения договор за наем. Началната тръжна месечна наемна цена, определена при спазване изискванията на ППЗДС: 4050 лв.
- Стъпка за наддаване: 200 лв.
- Депозит за участие в търга в размер на 8500 лв. се внася в срок до 03.04.2023 г., по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД в полза на “Пристанище Варна” ЕАД. На кандидата, класиран на първо място внесения депозит се трансформира като част от гаранция за изпълнение на договора.
- Допълнителни условия: задължение на избрания наемател е да поддържа за негова сметка охраната, чистотата и да извършва текуща поддръжка на наетата сграда и прилежащата площ към нея.
- Необходими документи към заявлението за участие: заявление за участие; административни сведения; представяне на участника; декларация за липса на финансови задължения към „Пристанище Варна“ ЕАД; нотариално заверено пълномощно за представляващ юридическо лице; копие от документ за закупена тръжна документация; копие от документ за внесен депозит; концепция за експлоатация на обекта; ценово предложение.
- Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва: цена на документация - 120 лв. (вкл. ДДС), платена по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, в срок до 03.04.2023 г. включително. За удостоверяване на заплатената документация се изпраща сканирано платежно нареждане на ел. поща zop@port-varna.bg. Получаване на документация - в сканиран “pdf” формат на електронната поща, от която е изпратен платежният документ.
- Предложенията за участие в търга се приемат в срок до 14.00 ч. на 04.04.2023 г. в деловодството на “Пристанище Варна” ЕАД. Търгът ще се проведе на 05.04.2023 г. от 10.30 ч., в Административна сграда, Пристанище Варна - изток.
06 април 2023 г. - Заповед № 322/06.04.2023 г. на Изпълнителния директор за определяне на наемател.
За информация: тел. 052692357