ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА

Търгове


 

Отдаване под наем на обособени обекти, част от сграда с идентификатор 10135.1510.14.3 

ПОКАНА

за участие в търг с тайно наддаване

ТН-02-25 Отдаване под наем на обособени обекти, част от сграда с идентификатор 10135.1510.14.3

 

Отдаване под наем за срок от 10 години на:

 

Описание

Площ м2

Първоначална месечна цена в лв./евро, без ДДС

Стъпка за наддаване в лв./евро

Депозит

лв./евро

Обект 1: Обособен обект ресторантски комплекс, включващ:

- Складови и общи помещения, част от ет. 1, площ 112,56 м2 (с включено вътрешно стълбище);

- Търговска зала с прилежащи помощни и санитарни помещения, част от ет. 3; площ: 114,66 м2;

- Търговска зала с прилежащи кухненски, помощни и санитарни помещения и усвоена тераса, част от ет. 3; площ: 1 487,35 м2.

Забележка: Наличие на обслужващо стълбище 2-ри към 3-ти етаж.

1714,57

15 000/

7 669,38

1 500/

766,94

33 000/

16 872,63

Обект 2:  Обособен обект ресторантски комплекс, част от ет. 2 включващ търговска зала с прилежащи кухненски, помощни и санитарни помещения, тераса юг, тераса изток и усвоена тераса запад.

819,40

8 000/

4 090,34

800/

409,03

17 600/

8 998,74

Начин на плащане – по банков път, съгласно условията на сключения договор за наем.

     Депозит за участие в търга се внася в срок до 07.10.2025 г., по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД в полза на Пристанище Варна ЕАД. На кандидата, класиран на първо място внесения депозит се трансформира като част от гаранция за изпълнение на договора.

Допълнителни условия: задължение на избрания наемател е да поддържа за негова сметка чистотата и да извършва текуща поддръжка на наетия обект и прилежащите площи /вкл. тераси и стълбище между ет. 2 и 3/ за своя сметка. Освен наема и консумативните разходи, избраният наемател заплаща всички останали текущи разходи, свързани с осъществяваната дейност в обекта, включително и определените за обекта Местни данъци и такси.

     Необходими документи към заявлението за участие: заявление за участие; административни сведения; представяне на участника; декларация за липса на финансови задължения към „Пристанище Варна“ ЕАД; нотариално заверено пълномощно за представляващ юридическо лице; копие от документ за закупена тръжна документация; копие от документ за внесен депозит; концепция за експлоатация на обекта; ценово предложение.

     Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва: цена на документация - 120 лв. с ДДС, платена по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, в срок до 07.10.2025 г. включително. За удостоверяване на заплатената документация се изпраща сканирано платежно нареждане на ел. поща zop@port-varna.bg. Получаване на документация - в pdf формат на електронната поща, от която е изпратен платежният документ.

     Предложенията за участие в търга се приемат в срок до 16.00 ч. на 08.10.2025 г. в деловодството на Пристанище Варна ЕАД. Търгът ще се проведе на 09.10.2025 г. от 10.30 ч., в Административна сграда, Пристанище Варна - изток.

За информация: тел. 052692467, 052692357