ПОКАНА
за участие в търг с тайно наддаване
- Да се открие и проведе търг Т-ДМА-10-24 “Продажба на ДМА - машини“, както следва:
Позиция |
Актив |
Инв. номер |
Начална цена, в лева |
Стъпка наддаване, в лева |
Депозит в лева |
1 |
Кофачен товарач Люнгби L30 №6 |
45979 |
73 000,00 |
730,00 |
4 500,00 |
2 |
Мини челен товарач Бобкет S220 №5 |
45303 |
5 000,00 |
100,00 |
2 000,00 |
3 |
Мобилна основма инсталация COMANDER 1400 |
45239 |
10 200,00 |
200,00 |
2 000,00 |
4 |
Мобилна радиална транспортна лента Т6532 |
45240 |
2 600,00 |
50,00 |
850,00 |
5 |
Мобилна радиална транспортна лента Т6532 |
45241 |
2 200,00 |
50,00 |
850,00 |
6 |
Мобилна радиална транспортна лента М100 |
45242 |
5 200,00 |
100,00 |
2 000,00 |
7 |
Питател FEEDER POWER SCREEN - мобилна товарна инсталация |
45981 |
16 200,00 |
300,00 |
4 500,00 |
8 |
Седлови влекач Ивеко 190,36 - В В0831 КС |
50543 |
9 000,00 |
200,00 |
2 800,00 |
9 |
Седлови влекач Ивеко 190,36 - В В9828 АТ |
50546 |
3 000,00 |
80,00 |
500,00 |
- Вид на процедурата - търг с тайно наддаване, при закрито заседание, по реда на Приложение №1 „Правила за провеждане на търг и конкурс“ от ППЗПП.
- Начин на плащане – стойността на спечеления ДМА с вкл. ДДС се превежда по банков път или се внася в касата на партерен етаж на “Пристанище Варна” ЕАД, в срок до 7 (седем) календарни дни от датата на получаване на писмено уведомление. Всички разходи за разкомплектоване, товарене и експедиция на активите са за сметка на купувачите.
- Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва:
- Цена на документация - 60 лв. (вкл. ДДС), платена в брой във фронт офис, партер на Административна сграда на “Пристанище Варна” ЕАД или по сметка IBAN BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, в срок до 06.01.2025 г. включително, всеки работен ден от 9.00 ч. до 16.00 ч. За удостоверяване на заплатената документация се изпраща сканирано платежно нареждане на ел. поща zop@port-varna.bg или се представя фактура;
- Получаване на документация – в сканиран “pdf” формат на електронната поща, от която е изпратен платежният документ или в отдел „Търговски, обществени поръчки и европрограми“, ет. 4, офис 43, Административна сграда на “Пристанище Варна” ЕАД, срещу представена фактура.
- Задължителен оглед на активите: след представяне на заявка за оглед (по образец) на отговорните лица за оглед в срок до 06.01.2025 г.
- Депозити за участие в търга за всеки ДМА, внесен в срок до 06.01.2025 г., по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД в полза на “Пристанище Варна” ЕАД. На кандидата, класиран на първо място внесеният депозит за съответния ДМА се възстановява след изпълнение клаузите на сключения между страните договор.
- Предложенията за участие в търга се приемат в срок до 16.00 ч. на 07.01.2025 г. в деловодството на “Пристанище Варна” ЕАД.
- Търгът ще се проведе на 08.01.2025 г. от 10.30 ч. в Заседателна зала на Административна сграда, “Пристанище Варна” ЕАД.
- В случай че не се яви нито един кандидат и/или първоначалния търг се обяви за непроведен, или прекратен, търгът ще се проведе повторно на 06.02.2025 г. от 10.30 ч. в Заседателна зала на Административна сграда, “Пристанище Варна” ЕАД.
За доп. информация:
тел. (052) 69-24-57
ПОКАНА
за участие в търг с тайно наддаване
- Да се открие и проведе търг Т-ДМА-09-24 “Продажба на ДМА - автомобили“, както следва:
Позиция |
Актив |
Инв. номер |
Начална цена, в лева |
Стъпка наддаване, в лева |
Депозит в лева |
1 |
Фолксваген Джета (Обем 1600 см 3, 2011 г., Евро 4, Дизел, В 1110 РР) |
50562 |
11 000,00 |
200,00 |
2 000,00 |
2 |
Фолксваген Джета (Обем 1600 см 3, 2011 г., Евро 4, Дизел, В 1012 РР) |
50561 |
10 000,00 |
200,00 |
2 000,00 |
3 |
Фолксваген Джета (Обем 1600 см 3, 2011 г., Евро 4, Дизел, В 1011 РР) |
50563 |
12 000,00 |
200,00 |
2 000,00 |
4 |
Фолксваген Джета (Обем 1600 см 3, 2011 г., Евро 4, Дизел, В 12341 РР) |
50565 |
11 000,00 |
200,00 |
2 000,00 |
5 |
Дачия Логан (Обем 1500 см 3, 2013 г., Евро 5 , Дизел, В 8347 НВ) |
55269 |
10 500,00 |
200,00 |
2 000,00 |
- Вид на процедурата - търг с тайно наддаване, при закрито заседание, по реда на Приложение №1 „Правила за провеждане на търг и конкурс“ от ППЗПП.
- Начин на плащане – стойността на спечеления ДМА с вкл. ДДС се превежда по банков път или се внася в касата на партерен етаж на “Пристанище Варна” ЕАД, в срок до 7 (седем) календарни дни от датата на получаване на писмено уведомление. Всички разходи за разкомплектоване, товарене и експедиция на активите са за сметка на купувачите.
- Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва:
- Цена на документация - 60 лв. (вкл. ДДС), платена в брой във фронт офис, партер на Административна сграда на “Пристанище Варна” ЕАД или по сметка IBAN BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, в срок до 06.01.2025 г. включително, всеки работен ден от 9.00 ч. до 16.00 ч. За удостоверяване на заплатената документация се изпраща сканирано платежно нареждане на ел. поща zop@port-varna.bg или се представя фактура;
- Получаване на документация – в сканиран “pdf” формат на електронната поща, от която е изпратен платежният документ или в отдел „Търговски, обществени поръчки и европрограми“, ет. 4, офис 43, Административна сграда на “Пристанище Варна” ЕАД, срещу представена фактура.
- Задължителен оглед на активите: след представяне на заявка за оглед (по образец) на отговорните лица за оглед в срок до 06.01.2025 г.
- Депозити за участие в търга за всеки ДМА, внесен в срок до 06.01.2025 г., по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД в полза на “Пристанище Варна” ЕАД. На кандидата, класиран на първо място внесеният депозит за съответния ДМА се възстановява след изпълнение клаузите на сключения между страните договор.
- Предложенията за участие в търга се приемат в срок до 16.00 ч. на 07.01.2025 г. в деловодството на “Пристанище Варна” ЕАД.
- Търгът ще се проведе на 08.01.2025 г. от 10.30 ч. в Заседателна зала на Административна сграда, “Пристанище Варна” ЕАД.
- В случай че не се яви нито един кандидат и/или първоначалния търг се обяви за непроведен, или прекратен, търгът ще се проведе повторно на 06.02.2025 г. от 10.30 ч. в Заседателна зала на Административна сграда, “Пристанище Варна” ЕАД.
За доп. информация:
тел. (052) 69-24-57
Отдаване под наем на открити площи за поставяне на 3 броя вендинг машини на територията на Пристанище Варна - изток
ПОКАНА
за участие в последващ търг с тайно наддаване
Отдаване под наем за срок от 5 години на:
Описание
|
Обект
|
Площ кв. м.
|
Първоначална месечна цена в лева, без ДДС
|
Стъпка за наддаване в лева
|
Депозит
|
За поставяне на автомат за топли напитки
|
Обект 1
|
2
|
150
|
15
|
330
|
За поставяне на автомат за бутилирани напитки
|
Обект 2
|
2
|
150
|
15
|
330
|
За поставяне на автомат за пакетирани храни
|
Обект 3
|
2
|
150
|
15
|
330
|
Обектите са част площ с идентификатор 10135.1510.10
- Начин на плащане – по банков път, съгласно условията на сключения договор за наем..
- Депозит за участие се внася в срок до 16.01.2025 г., по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД в полза на “Пристанище Варна” ЕАД. На кандидата, класиран на първо място внесения депозит се трансформира като част от гаранция за изпълнение на договора.
- Допълнителни условия: Разходите по присъединяване към електрическата мрежа (подземно полагане на кабели, такса присъединяване към ел. мрежата и др.), поставяне и монтиране на машините, поддръжка и др. са изцяло за сметка на наемателя. Наемателят заплаща присъединителна такса към електропреносната мрежа на „Пристанище Варна“ ЕАД по раздел IV т. 28.5 от тарифа. Използваната електрическа енергия се заплаща по цени от тарифата раздел IV т. 28 и 28.1. Задължение на избрания наемател е да поддържа за негова сметка чистотата и да извършва текуща поддръжка на наетия обект.
- Вендинг машините, които ще бъдат поставени от наемателите, ще имат статут на временно преместваеми обекти и ще бъдат поставени с разрешение за поставяне издадено от компетентните органи по правилата на Наредба № 8 от 27.04.2020 г. за преместваемите обекти и за информационните, рекламните и монументално-декоративните елементи на територията на пристанищата и ЗМПВВППРБ. Всички необходими документи във връзка с издаване на разрешение за поставяне на преместваемите обекти се изготвят и са за сметка на Наемателя.
- Необходими документи към заявлението за участие: заявление за участие; административни сведения; представяне на участника; декларация за липса на финансови задължения към „Пристанище Варна“ ЕАД; нотариално заверено пълномощно за представляващ юридическо лице; копие от документ за закупена тръжна документация; копие от документ за внесен депозит; концепция за експлоатация на обекта, вкл. описание и спецификация на вендинг машините – вид, капацитет, разход на ток, вода и др. подобни; ценово предложение.
- Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва: цена на документация - 120 лв. с ДДС, платена по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, в срок до 16.01.2025 г. включително. За удостоверяване на заплатената документация се изпраща сканирано платежно нареждане на ел. поща zop@port-varna.bg. Получаване на документация - в сканиран “pdf” формат на електронната поща, от която е изпратен платежният документ.
- Предложенията за участие в търга се приемат в срок до 16.00 ч. на 17.01.2025 г. в деловодството на “Пристанище Варна” ЕАД. Търгът ще се проведе на 20.01.2025 г. от 10.30 ч., в Административна сграда, Пристанище Варна - изток.
За информация: тел. 052692357; 052692467
Отдаване под наем на сгради с идентификатори 10135.1510.10.18 и 10135.1510.10.108, Пристанище Варна - изток
ПОКАНА
за участие в последващ търг с тайно наддаване
1. Отдаване под наем на сграда с идентификатор 10135.1510.10.18, площ 582 м2 предназначение: друг вид обществена сграда и Сграда с идентификатор 10135.1510.10.108, площ 214 м2 предназначение: складова база, склад. Сградите ще се отдават под наем като един обект. Към обекта е включена и прилежаща към сградите територия, представляваща площ за извършване на спомагателни дейности, обслужване на постройките, зареждане, кратковременно паркиране и др. подобни, която е с отстояние 2 метра от фасадата. Срок за отдаване под наем – 10 години.
2. Начин на плащане – по банков път. Началната тръжна месечна наемна цена е 4400 в лв., без ДДС, определена при спазване изискванията на ППЗДС.
3. Стъпка за наддаване: 200 лв.
4. Депозит за участие в търга: 9200 лв., внесен в срок до 03.01.2025 г., по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД в полза на “Пристанище Варна” ЕАД. На кандидата, класиран на първо място внесения депозит се трансформира като част от гаранция за изпълнение на договора.
5. Необходими документи към заявлението за участие: заявление за участие; административни сведения; представяне на участника; декларация за липса на финансови задължения към „Пристанище Варна“ ЕАД; нотариално заверено пълномощно за представляващ юридическо лице; копие от документ за закупена тръжна документация; копие от документ за внесен депозит; концепция за експлоатация на обекта; ценово предложение.
6. Допълнителни условия: задължение на избрания наемател е да поддържа за негова сметка чистотата и да извършва текуща поддръжка на наетия обект.
7. Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва: цена на документация - 120 лв. с ДДС, платена по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, в срок до 03.01.2025 г. включително. За удостоверяване на заплатената документация се изпраща сканирано платежно нареждане на ел. поща zop@port-varna.bg. Получаване на документация - в сканиран “pdf” формат на електронната поща, от която е изпратен платежният документ.
8. Предложенията за участие в търга се приемат в срок до 16.00 ч. на 06.01.2025 г. в деловодството на “Пристанище Варна” ЕАД. Търгът ще се проведе на 07.01.2025 г. от 10.30 ч., в Административна сграда, Пристанище Варна - изток.
За информация: тел. 052692357; 052692467