ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА

Търгове


 

Отдаване под наем на обособени обекти за поставяне на банкомати на територията на Пристанище Варна ЕАД 

ПОКАНА

за участие в търг с тайно наддаване

ТН-03-25 Отдаване под наем на обособени обекти за поставяне на банкомати на територията на Пристанище Варна ЕАД

 

Отдаване под наем за срок от 5 години на:

 

Описание

Първоначална месечна цена в лв/евро, без ДДС

Стъпка за наддаване в лв/евро

Депозит

лв/евро

Обект 1  Част от салон на ет. 1, сграда Морска гара с идентификатор 10135.1510.14.3

300/

153,39

30/

15,34

660/

337,45

Обект 2 Част от фоайе пропуски на пешеходен портал, пристанище Варна - изток, сграда с идентификатор 10135.1510.10.86

   100/

51,13

10/

5,11

220/

112,48

Обект 3 Част от партерен етаж до входа на Административна сграда блок А, пристанище Варна – запад, с идентификатор 20482.505.680.33

200/

102,26

20/

10,23

440/

224,97

Всеки един от обектите е с площ 2 м2.

     Кандидатите да са търговски банки, които притежават валиден лиценз за банкова дейност, издаден от Българска народна банка, по смисъла на Закона за кредитните институции.

     Начин на плащане – по банков път, съгласно условията на сключения договор за наем.

     Депозит за участие в търга се внася в срок до 24.11.2025 г., по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД в полза на Пристанище Варна ЕАД. На кандидата, класиран на първо място внесения депозит се трансформира като част от гаранция за изпълнение на договора.

     Допълнителни условия: Разходите по присъединяване към електрическата мрежа, поставяне и монтиране на машините, поддръжка и др. са изцяло за сметка на наемателя.

     Необходими документи към заявлението за участие: заявление за участие; административни сведения; представяне на участника; декларация за липса на финансови задължения към „Пристанище Варна“ ЕАД; Копие от лиценз, издаден от БНБ за извършването на банкова дейност; нотариално заверено пълномощно за представляващ юридическо лице; копие от документ за закупена тръжна документация; копие от документ за внесен депозит; Техническа документация или подробно описание на вида, марката и модела на банкомата; ценово предложение.

     Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва: цена на документация - 120 лв. с ДДС, платена по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, в срок до 24.11.2025 г. включително. За удостоверяване на заплатената документация се изпраща сканирано платежно нареждане на ел. поща zop@port-varna.bg. Получаване на документация - в pdf формат на електронната поща, от която е изпратен платежният документ.

     Предложенията за участие в търга се приемат в срок до 16.00 ч. на 25.11.2025 г. в деловодството на Пристанище Варна ЕАД. Търгът ще се проведе на 26.11.2025 г. от 10.30 ч., в Административна сграда, Пристанище Варна - изток.

За информация: тел. 052692467, 052692357

 
 

Продажба на ДМА - автомобили 

ПОКАНА

за участие в търг с тайно наддаване, закрито заседание

Т-ДМА-04-25 “Продажба на ДМА - автомобили

 

  1. Да се открие и проведе търг Т-ДМА-04-25 “Продажба на ДМА - автомобили“, както следва:
Позиция Актив Инв. номер

Начална цена,

в лева/евро

с ДДС

Стъпка наддаване,

в лева/евро

с ДДС

Депозит,

в лева/евро 

1 Фолксваген Джета (Обем 1600 см 3, 2011 г., Евро 4, Дизел, В 1110 РР) 50562 5800/2 965,49 240/122,71 500/255,65
2 Фолксваген Джета (Обем 1600 см 3, 2011 г., Евро 4, Дизел, В 1012 РР) 50561 5700/2 914,36 240/122,71 500/255,65
3 Фолксваген Джета (Обем 1600 см 3, 2011 г., Евро 4, Дизел, В 1011 РР) 50563 6300/3 221,14 240/122,71 500/255,65
4 Фолксваген Джета (Обем 1600 см 3, 2011 г., Евро 4, Дизел, В 12341 РР) 50565

5900/3 016,62

240/122,71 500/255,65
  1. Вид на процедурата - търг с тайно наддаване, при закрито заседание, по реда на Приложение №1 „Правила за провеждане на търг и конкурс“ от ППЗПП.
  2. Начин на плащане – стойността на спечеления ДМА с вкл. ДДС се превежда по банков път или се внася в касата на партерен етаж на “Пристанище Варна” ЕАД, в срок до 7 (седем) календарни дни от датата на получаване на писмено уведомление. Всички разходи за разкомплектоване, товарене и експедиция на активите са за сметка на купувачите.
  1. Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва:
    1. Цена на документация - 60 лв. 30,68 евро (вкл. ДДС), платена в брой във фронт офис, партер на Административна сграда на “Пристанище Варна” ЕАД или по сметка IBAN BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, в срок до 05.11.2025 г. включително, всеки работен ден от 9.00 ч. до 16.00 ч. За удостоверяване на заплатената документация се изпраща сканирано платежно нареждане на ел. поща zop@port-varna.bg или се представя фактура;
    2. Получаване на документация – в сканиран “pdf” формат на електронната поща, от която е изпратен платежният документ или в отдел „Търговски, обществени поръчки и европрограми“, ет. 4, офис 43, Административна сграда на “Пристанище Варна” ЕАД, срещу представена фактура.
  2. Задължителен оглед на активите: след представяне на заявка за оглед (по образец) на отговорните лица за оглед в срок до 05.11.2025 г.
  3. Депозити за участие в търга за всеки ДМА, внесен в срок до 05.11.2025 г., по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД в полза на “Пристанище Варна” ЕАД. На кандидата, класиран на първо място внесеният депозит за съответния ДМА се възстановява след изпълнение клаузите на сключения между страните договор.
  4. Предложенията за участие в търга се приемат в срок до 16.00 ч. на 06.11.2025 г. в деловодството на “Пристанище Варна” ЕАД.
  5. Търгът ще се проведе на 07.11.2025 г. от 10.30 ч. в Заседателна зала на Административна сграда, “Пристанище Варна” ЕАД.
  6. В случай че не се яви нито един кандидат и/или първоначалния търг се обяви за непроведен, или прекратен, търгът ще се проведе повторно в едномесечен срок.

 

 

За доп. информация:

тел. (052) 69-24-57

 

 
 

Отдаване под наем на обособени обекти, част от сграда с идентификатор 10135.1510.14.3 

ПОКАНА

за участие в търг с тайно наддаване

ТН-02-25 Отдаване под наем на обособени обекти, част от сграда с идентификатор 10135.1510.14.3

 

Отдаване под наем за срок от 10 години на:

 

Описание

Площ м2

Първоначална месечна цена в лв./евро, без ДДС

Стъпка за наддаване в лв./евро

Депозит

лв./евро

Обект 1: Обособен обект ресторантски комплекс, включващ:

- Складови и общи помещения, част от ет. 1, площ 112,56 м2 (с включено вътрешно стълбище);

- Търговска зала с прилежащи помощни и санитарни помещения, част от ет. 3; площ: 114,66 м2;

- Търговска зала с прилежащи кухненски, помощни и санитарни помещения и усвоена тераса, част от ет. 3; площ: 1 487,35 м2.

Забележка: Наличие на обслужващо стълбище 2-ри към 3-ти етаж.

1714,57

15 000/

7 669,38

1 500/

766,94

33 000/

16 872,63

Обект 2:  Обособен обект ресторантски комплекс, част от ет. 2 включващ търговска зала с прилежащи кухненски, помощни и санитарни помещения, тераса юг, тераса изток и усвоена тераса запад.

819,40

8 000/

4 090,34

800/

409,03

17 600/

8 998,74

Начин на плащане – по банков път, съгласно условията на сключения договор за наем.

     Депозит за участие в търга се внася в срок до 07.10.2025 г., по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД в полза на Пристанище Варна ЕАД. На кандидата, класиран на първо място внесения депозит се трансформира като част от гаранция за изпълнение на договора.

Допълнителни условия: задължение на избрания наемател е да поддържа за негова сметка чистотата и да извършва текуща поддръжка на наетия обект и прилежащите площи /вкл. тераси и стълбище между ет. 2 и 3/ за своя сметка. Освен наема и консумативните разходи, избраният наемател заплаща всички останали текущи разходи, свързани с осъществяваната дейност в обекта, включително и определените за обекта Местни данъци и такси.

     Необходими документи към заявлението за участие: заявление за участие; административни сведения; представяне на участника; декларация за липса на финансови задължения към „Пристанище Варна“ ЕАД; нотариално заверено пълномощно за представляващ юридическо лице; копие от документ за закупена тръжна документация; копие от документ за внесен депозит; концепция за експлоатация на обекта; ценово предложение.

     Документация за участие в процедурата се заплаща и получава, както следва: цена на документация - 120 лв. с ДДС, платена по сметка BG30 STSA 9300 1506 0687 89, код STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, в срок до 07.10.2025 г. включително. За удостоверяване на заплатената документация се изпраща сканирано платежно нареждане на ел. поща zop@port-varna.bg. Получаване на документация - в pdf формат на електронната поща, от която е изпратен платежният документ.

     Предложенията за участие в търга се приемат в срок до 16.00 ч. на 08.10.2025 г. в деловодството на Пристанище Варна ЕАД. Търгът ще се проведе на 09.10.2025 г. от 10.30 ч., в Административна сграда, Пристанище Варна - изток.

14 октомври 2025 г. - Заповед № 565/14.10.2025 г. на Изпълнителния директор за определяне на наемател за Обект 1.

14 октомври 2025 г. - Заповед № 566/14.10.2025 г. на Изпълнителния директор за определяне на наемател за Обект 2.

За информация: тел. 052692467, 052692357