EN

ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА

Обществени поръчки


 

Рехабилитация на шинопровод 2-ри район, пристанище Варна - запад 

Вътрешен конкурентен избор, на основание т. 2 на Раздел I от сключено Рамково споразумение № ОП3-17/01.02.2018 г. за възлагане на обществена поръчка  по реда на чл. 82 от Закона за обществените поръчки и чл. 78 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки.

  • 27 декември 2018 г. - 14,00 ч. срок за представяне на оферти.
  • 28 декември 2018 г. - 14 януари 2019 г. - заседания на Комисията за получаване, разглеждане, оценка и класиране на получените оферти, съгласно утвърден протокол от Възложителя.
  • 14 януари 2019 г. решение на Възложителя за определяне на изпълнител.
  • 15 януари 2019 г. - изпратени електронни уведомления до участниците, съгл. ЗОП.
  • 25 януари 2019 г. - подписан договор № ОП3-02-18 „Рехабилитация на шинопровод 2-ри район, пристанище Варна - запад“.
  • 28 януари 2019 г. обявление за възложена поръчка.
  • 12 юли 2019 г - подписан анекс към договор № ОП3-02-18.
  • ..... 2020 г. - обявление за приключване на договор.
 
 

Доставка на вилков повдигач за нуждите на “Пристанище Варна“ ЕАД 

Публично състезание по реда на чл. 178-181 от Закона за обществени поръчки.

Приложения:

Движение по процедурата:

  • 10 август 2018 г. – писмени разяснения по постъпило искане на 08 август 2018 г., съгласно  чл. 180 от ЗОП:
    • Изискването на Възложителя за ниво на вредните емисии, отговарящо на “Stage 3A” е към двигателя и е предвидено с оглед необходимостта от издаване на декларация за съответствие на готовия продукт (повдигача) с валидните емисионни норми към датата на настоящата поръчка, която се различава от датата на производство на двигателя (и съответно валидните норми към момента на закупуването на двигателя - “Stage 3A”). Съгласно Европейското законодателство производителите (например на кари), могат да вграждат закупени от тях нови двигатели до изчерпване на количествата. Обръщаме внимание, че изискването е минимално (с цел постигане на по-добри ценови параметри), отнесено към максималния период за новопроизведен елемент, съгласно поясненията по следващия булет.
    • Според тълковния речник на българския език, „новопроизведен“ означава произведен неотдавна, скоро, или току-що. Съгласно обичайната практика и опит на техническите специалисти в Пристанище Варна, максимално допустимия срок на производство за да се счита машина за новопроизведена е до 12 месеца преди датата на доставка. След този срок започват процеси по амортизация като се образуват отлагания по бутала, сегменти и цилиндри; каучуковите елементи губят своята еластичност, с което се съкращава експлоатационния им срок. Същото се отнася и за елементите на горивопровода, охладителната и хидравлична системи.
  • 17 август 2018 г. – писмени разяснения по постъпило искане на 16 август 2018 г., съгласно  чл. 180 от ЗОП:
    • Попълненият и подписан с електронен подпис ЕЕДОП-02-18 е част от офертата за участие в обществената поръчка и се представя на електронен носител.
    • Под „система за контрол на машината“ разбираме система от електронни блокове, интегрирани в компютър с дисплей, която управлява нормалната работа на отделните модули – двигател, хидравлична система, хидравлична трансмисия. Същата дава информация за нормалната работа, сигнализира за грешки в отделните параметри и дава възможност за диагностика чрез външен компютър.
    • Срокът, формата и условията на гаранционно обслужване се представя от участника в обществената поръчка в свободна форма, съгласно инструкциите на производителя.
    • Участникът следва да представи доказателства /в т.ч. документи/ за поддържаните на склад резервни части, съгласно изискванията на производителя, по собствено усмотрение и съгласно своите възможности.
  • 23 август 2018 г. - 14,00 ч. срок за представяне на оферти.
  • 24 - 29 август  2018 г. - открито заседание на Комисията за получаване и преглед на получените оферти и закрито заседание на Комисията за разглеждане по същество  (Протокол №1).
  • 10 септември 2018 г. - 14,00 ч. срок за представяне на допълнително изисканите от участниците документи. 
  • 11 - 12 септември 2018 г. - закрито заседание на Комисията за разглеждане на допълнително изисканите от участниците документи (Протокол №2).
  • Отварянето на ценовите предложения на допуснатите участници в процедурата ще се извърши на 17.09.2018 г. от 10.30 ч. на открито заседание в заседателна зала на I етаж в Административната сграда на Пристанище Варна - изток.
  • 17 септември 2018 г. - постъпило възражение от участник. Възражението е разгледано от Възложителя.
  • 17 - 25 септември 2018 г. - закрито заседание на Комисията за оценка и класиране на допуснатите оферти (Протокол №3).
  • 25 септември 2018 г. - изпратени електронни уведомления до участниците, съгл. ЗОП.
  • 26 септември 2018 г. - утвърден доклад на Комисията от Възложителя. 
  • 26 септември 2018 г. решение на Възложителя за определяне на изпълнител, съгл. чл. 181, ал. 6 от ЗОП.
  • 05 октомври 2018 г. - подадена жалба № ВХР-2199-05.10.2018 г. от “17Н“ ЕООД в Комисията за защита на конкуренцията (КЗК)
  • 12 октомври 2018 г. - уведомление от КЗК за открито производство № КЗК/881/09.10.2018 г. 
  • 29 януари 2019 г. - открито производство № ВАС/496/2019 г.
  • 26 февруари 2019 г. - решение № 2786 на ВАС от 25.02.2019 г.
  • 27 февруари 2019 г. - подписан договор № ОП-02-18 “Доставка на вилков повдигач за нуждите на “Пристанище Варна“ ЕАД“ и приложения.
  • 28 февруари 2019 г. обявление за възложена поръчка.
  • ... 2022 г. - обявление за приключване на договор.
 
 

Строителство, рехабилитация, основен, текущ и авариен ремонт на настилки, ВиК и съоръжения част от пристанищната инфраструктура 

Публично състезание по реда на чл. 178-181 от Закона за обществени поръчки.

Приложения:

Движение по процедурата:

  • 05 септември 2017 г. – Писмени разяснения по постъпило искане на 04 септември 2017 г., съгласно чл. 180 от ЗОП: 
  • Изпълнените обекти в строителството с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, в съответствие с изискванията на Техническата документация на Възложителя, са обекти от пристанищна инфраструктура или стратегически обекти определени в Постановление на Министерски съвет № 181/20.07.2009 г.
  • Минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката следва да бъде формиран от изпълнени обекти от пристанищна инфраструктура или стратегически обекти, съгласно информацията по т. 1.
  • Изискванията на документацията с поясненията по т. 1 и т. 2 се съобразяват и с нормативните разпоредби на чл. 62, ал. 3, респ. чл. 63, ал. 1, т. 1, буква "а" от ЗОП.
  • 13 септември 2017 г. Уведомление, във връзка с постъпила жалба по чл. 196, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Информация при производство по обжалване. 
  • 21 декември 2017 г. Доклад на Р-л отдел "Правен". 
  • 22 декември 2017 г. Решение за одобряване на обявление за изменение или допълнителна информация. 
  • 02 януари 2018 г. - 14,00 ч. срок за представяне на оферти.
  • 03 - 18 януари 2018 г. - открито заседание на Комисията за получаване и преглед на получените оферти и закрити заседания на Комисията за разглеждане по същество  (Протокол №1 и Приложениe №1).
  • 26 януари - 20 февруари 2018 г. - закрити заседания на Комисията за разглеждане на допълнително изисканите от участниците документи (Протокол №2Приложениe №1 и Приложениe №2).
  • Отварянето на ценовите предложения на допуснатите участници в процедурата ще се извърши на 27.02.2018 г. от 10.30 ч. на открито заседание в заседателна зала на I етаж в Административната сграда на Пристанище Варна - изток.
  • 27 февруари - 15 март 2018 г. - заседания на Комисията за обявяване на резултатите от оценяването на техническите предложения на участниците и отваряне на пликовете с надпис „Предлагани ценови параметри“  (Протокол №3 и Приложение №1).
  • 26 март - 14 май 2018 г. - закрити заседания на Комисията за разглеждане на представените обосновки (Протокол №4, Приложение №1 и Приложение №2).
  • 15 май 2018 г. - Доклад на комисията, утвърден от Възложителя.
  • 22 май 2018 г. Решение на Възложителя за избор на изпълнители.
  • 01 юни 2018 г. - Подадена жалба № ВХР-1161-01.06.2018 г. от "Пътища и мостове" ЕООД в Комисията за защита на конкуренцията (КЗК).
  • 20 юни 2018 г. - Открито производство № КЗК/520/2018 г.
  • 13 септември 2018 г. - Подадена жалба от "Пътища и мостове" ЕООД срещу решение на КЗК до Върховния административен съд (ВАС).
  • 20 септември 2018 г. - Открито производство № ВАС/11828/2018 г.
  • 30 октомври 2018 г. - Решение № 13173 на ВАС от 30.10.2018 г.
  • 06 ноември 2018 г. - изпратени електронни уведомления до участниците, съгласно ЗОП.
  • 15 ноември 2018 г.  - подписано рамково споразумение №ОП2-17 “Строителство, рехабилитация, основен, текущ и авариен ремонт на настилки, ВиК и съоръжения част от пристанищната инфраструктура, вкл. Приложение №1Приложение №2 и Приложение №3.
  • 22 ноември 2018 г.  - обявление за възложена поръчка.
  • ... 2021 г. - обявление за приключване на договор.
 
 

Строителство и др. подобни на ел. преносни/разпределителни проводи/мрежи, разпределителни устройства и съоръженията към тях 

Публично състезание по реда на чл. 178-181 от Закона за обществени поръчки.

Приложения:

Движение по процедурата:

  • 30 август 2017 г. – Писмени разяснения по постъпило искане на 28 август 2017 г., съгласно  чл. 180 от ЗОП: 
  • Изпълнените обекти в строителството с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, в съответствие с изискванията на Техническата документация на Възложителя, са обекти от пристанищна инфраструктура или стратегически обекти определени в Постановление на Министерски съвет № 181/20.07.2009 г.
  • Минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката от 2 млн. лв. без ДДС, изчислен на база годишните обороти за последните 3 (три) години следва да бъде формиран от изпълнени обекти от пристанищна инфраструктура или стратегически обекти, съгласно информацията по т. 1.
  • Въведените системи за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015, околната среда БДС EN ISO 14001:2015 и здравословни и безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007 са съгласно изискванията на европейските стандарти или еквивалент, независимо от гратисния период за преминаване към нови версии на сертификацията.
  • 11 септември 2017 г. – Писмени разяснения по постъпило искане на 11 септември 2017 г., съгласно  чл. 180 от ЗОП: 
  • За позиция № 38 до № 53, вкл. - няма специфични изисквания към крепежните елементи. Видът на крепежните елементи зависи от стойката на доставеното съоръжение.
  • За позиция № 469 до № 492, вкл. -  оптичните кабели да са с минимум 4 влакна.
  • За позиция № 493 до № 497, вкл. - Радиостанциите са със следните характеристики:  
    • носещи честоти f1-148.1000, f2 - 152.600 - клас на излъчване F3E, режим на работа - Д, С; 
    • носещи честоти f1-148.9250, f2 - 153.4250 - клас на излъчване F3E, режим на работа - Д; 
    • носещи честоти f1-150.0875 - клас на излъчване F3E, режим на работа - С;
  • За позиция № 93 - Максималният размер на отвора е 60/80 см в бетон.
  • За позиция №221 - Типът на скарата, както широчината и теглото й, са дадени в доставката на кабелни скари. Монтажът на скарите е с крепежни елементи.
  • За позиция № 222 - Максималният размер на стълба е до 9 метра.
  • За позиция № 172 и № 173 - Максималният брой датчици на един клон е под 100 бр. на височина до 20 м.
  • 15 септември 2017 г. - 14,00 ч. срок за представяне на оферти.
  • 18 - 21 септември  2017 г. - открито заседание на Комисията за получаване и преглед на получените оферти и закрито заседание на Комисията за разглеждане по същество  (Протокол №1 и Приложениe №1).
  • 02 октомври 2017 г. - получаване на допълнително изисканите от участниците документи. 
  • 03 - 11 октомври 2017 г. - закрито заседание на Комисията за разглеждане на допълнително изисканите от участниците документи (Протокол №2 и образец).
  • 20 октомври 2017 г. - получаване на допълнително изисканите от участниците разяснения. 
  • 23 октомври - 10 ноември 2017 г. - закрито заседание на Комисията за разглеждане на допълнително изисканите от участниците разяснения (Протокол №3, Приложение №1, Приложение №2).
  • Отварянето на ценовите предложения на допуснатите участници в процедурата ще се извърши на 15 ноември 2017 г от 11.30 ч. на открито заседание в заседателна зала на I етаж в Административната сграда на Пристанище Варна - изток.
  • 15 ноември - 14 декември 2017 г. - закрито заседание на Комисията за оценка и класиране на допуснатите оферти (Протокол №4 и приложениe).
  • 14 декември 2017 г. - Утвърден от Възложителя Доклад на комисията назначена със Заповед №412/18.09.2017 г.
  • 22 декември 2017 г. Решение на Възложителя за избор на изпълнители.
  • 01 февруари 2018 г.  - подписано рамково споразумение ОП3-17 “Строителство, рехабилитация, основен, текущ и авариен ремонт на електрически преносни/разпределителни проводи/мрежи, разпределителни устройства и съоръженията към тях, част от пристанищната инфраструктура за нуждите на „Пристанище Варна“ ЕАД“.
  • 21 февруари 2018 г.  - обявление за възложена поръчка.
  • ... 2021 г. - обявление за приключване на договор.
 
<<   <   3 4 5  >   >>