EN

ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА

Обществени поръчки


 

Въоръжена и невъоръжена охрана на обекти и имущество за нуждите на “Пристанище Варна” ЕАД 

Открита процедура за възлагане на обществена поръчка, съгл. чл. 18, ал. 1, т. 1, на основание чл. 20, ал. 1, т. 3, б. „в“ от  от Закона за обществени поръчки.

Приложения:

За оглед на обектите:  Ръководител отдел "Фирмена сигурност", тел. 052/692-515, при спазване на изискванията за контрол на достъп в „Пристанище Варна“ ЕАД, за провеждане на оглед на стратегически обекти и необходими документи, както следва: 1. Документ за самоличност, 2.Конкретно пълномощно на лицето, като представител на кандидата за участие в процедурата.​

Движение по процедурата:

  • 26 март 2019 г. - промени в условията на процедурата, посочени в обявлението и в документацията за обществената поръчка, на основание чл. 100, ал. 1 от ЗОП, съгласно коригирана документация;
  • 28 март 2019 г. - публикувано решение за одобряване на обявление за изменение или допълнителна информация  ID № 903512/26.03.2019 г. в Регистъра на обществените поръчки;
  • 07 май 2019 г. - 14,00 ч. срок за представяне на оферти;
  • 08 - 10 май 2019 г. - 10,30 ч. открито заседание на Комисията за получаване и преглед на получените оферти и закрито заседание на Комисията за разглеждане по същество  (Протокол №1).
  • 20 май 2019 г. - 16,00 ч. срок за представяне на допълнително изисканите от участниците документи. 
  • 21 май - 03 юни 2019 г. - закрито заседание на Комисията за разглеждане на допълнителните документи и техническите предложения (Протокол №2).
  • 12 юни 2019 г. - 16,00 ч. срок за представяне на допълнително изисканите от участниците разяснения. 
  • 17 юни - 08 юли 2019 г. - закрито заседание на Комисията за разглеждане на допълнителните разяснения (Протокол №3).
  • Отварянето на ценовите предложения на допуснатите участници в процедурата ще се извърши на 11.07.2019 г. от 10.30 ч. на открито заседание в заседателна зала на I етаж в Административната сграда на Пристанище Варна - изток.
  • 11 - 18 юли 2019 г. - закрито заседание на Комисията за оценка и класиране на допуснатите оферти (Протокол №4).
  • 18 юли 2019 г. - утвърден доклад на Комисията от Възложителя.
  • 18 юли 2019 г. решение на Възложителя за определяне на изпълнител.
  • 18 юли 2019 г. - изпратени електронни уведомления до участниците, съгл. ЗОП.
  • 26 юли 2019 г. - подадена жалба № ВХР-1475-26.07.2019 г. от “Сириус Секюрити“ ООД в Комисията за защита на конкуренцията (КЗК).
  • 08 август 2019 г. - уведомление от КЗК за открито производство № КЗК/661/07.08.2019 г. 
  • 29 септември 2019 г. - подадена жалба от “Сириус Секюрити“ ООД срещу решение на КЗК до Върховния административен съд (ВАС).
  • 18 октомври 2019 г. - уведомление за открито производство № ВАС/12165/2019 г.
  • 02 януари 2020 г. - Решение № 1 на ВАС от 02.01.2020 г.
  • 24 януари 2020 г. - подписан договор № ОП-01-19 “Въоръжена и невъоръжена охрана на обекти и имущество за нуждите на “Пристанище Варна” ЕАД“ и приложения.
  • 28 януари 2020 г. обявление за възложена поръчка.
 
 

Доставка на вилков повдигач за нуждите на “Пристанище Варна“ ЕАД 

Публично състезание по реда на чл. 178-181 от Закона за обществени поръчки.

Приложения:

Движение по процедурата:

  • 10 август 2018 г. – писмени разяснения по постъпило искане на 08 август 2018 г., съгласно  чл. 180 от ЗОП:
    • Изискването на Възложителя за ниво на вредните емисии, отговарящо на “Stage 3A” е към двигателя и е предвидено с оглед необходимостта от издаване на декларация за съответствие на готовия продукт (повдигача) с валидните емисионни норми към датата на настоящата поръчка, която се различава от датата на производство на двигателя (и съответно валидните норми към момента на закупуването на двигателя - “Stage 3A”). Съгласно Европейското законодателство производителите (например на кари), могат да вграждат закупени от тях нови двигатели до изчерпване на количествата. Обръщаме внимание, че изискването е минимално (с цел постигане на по-добри ценови параметри), отнесено към максималния период за новопроизведен елемент, съгласно поясненията по следващия булет.
    • Според тълковния речник на българския език, „новопроизведен“ означава произведен неотдавна, скоро, или току-що. Съгласно обичайната практика и опит на техническите специалисти в Пристанище Варна, максимално допустимия срок на производство за да се счита машина за новопроизведена е до 12 месеца преди датата на доставка. След този срок започват процеси по амортизация като се образуват отлагания по бутала, сегменти и цилиндри; каучуковите елементи губят своята еластичност, с което се съкращава експлоатационния им срок. Същото се отнася и за елементите на горивопровода, охладителната и хидравлична системи.
  • 17 август 2018 г. – писмени разяснения по постъпило искане на 16 август 2018 г., съгласно  чл. 180 от ЗОП:
    • Попълненият и подписан с електронен подпис ЕЕДОП-02-18 е част от офертата за участие в обществената поръчка и се представя на електронен носител.
    • Под „система за контрол на машината“ разбираме система от електронни блокове, интегрирани в компютър с дисплей, която управлява нормалната работа на отделните модули – двигател, хидравлична система, хидравлична трансмисия. Същата дава информация за нормалната работа, сигнализира за грешки в отделните параметри и дава възможност за диагностика чрез външен компютър.
    • Срокът, формата и условията на гаранционно обслужване се представя от участника в обществената поръчка в свободна форма, съгласно инструкциите на производителя.
    • Участникът следва да представи доказателства /в т.ч. документи/ за поддържаните на склад резервни части, съгласно изискванията на производителя, по собствено усмотрение и съгласно своите възможности.
  • 23 август 2018 г. - 14,00 ч. срок за представяне на оферти.
  • 24 - 29 август  2018 г. - открито заседание на Комисията за получаване и преглед на получените оферти и закрито заседание на Комисията за разглеждане по същество  (Протокол №1).
  • 10 септември 2018 г. - 14,00 ч. срок за представяне на допълнително изисканите от участниците документи. 
  • 11 - 12 септември 2018 г. - закрито заседание на Комисията за разглеждане на допълнително изисканите от участниците документи (Протокол №2).
  • Отварянето на ценовите предложения на допуснатите участници в процедурата ще се извърши на 17.09.2018 г. от 10.30 ч. на открито заседание в заседателна зала на I етаж в Административната сграда на Пристанище Варна - изток.
  • 17 септември 2018 г. - постъпило възражение от участник. Възражението е разгледано от Възложителя.
  • 17 - 25 септември 2018 г. - закрито заседание на Комисията за оценка и класиране на допуснатите оферти (Протокол №3).
  • 25 септември 2018 г. - изпратени електронни уведомления до участниците, съгл. ЗОП.
  • 26 септември 2018 г. - утвърден доклад на Комисията от Възложителя. 
  • 26 септември 2018 г. решение на Възложителя за определяне на изпълнител, съгл. чл. 181, ал. 6 от ЗОП.
  • 05 октомври 2018 г. - подадена жалба № ВХР-2199-05.10.2018 г. от “17Н“ ЕООД в Комисията за защита на конкуренцията (КЗК)
  • 12 октомври 2018 г. - уведомление от КЗК за открито производство № КЗК/881/09.10.2018 г. 
  • 29 януари 2019 г. - открито производство № ВАС/496/2019 г.
  • 26 февруари 2019 г. - решение № 2786 на ВАС от 25.02.2019 г.
  • 27 февруари 2019 г. - подписан договор № ОП-02-18 “Доставка на вилков повдигач за нуждите на “Пристанище Варна“ ЕАД“ и приложения.
  • 28 февруари 2019 г. обявление за възложена поръчка.
  • ... 2022 г. - обявление за приключване на договор.
 
 

Строителство, рехабилитация, основен, текущ и авариен ремонт на настилки, ВиК и съоръжения част от пристанищната инфраструктура 

Публично състезание по реда на чл. 178-181 от Закона за обществени поръчки.

Приложения:

Движение по процедурата:

  • 05 септември 2017 г. – Писмени разяснения по постъпило искане на 04 септември 2017 г., съгласно чл. 180 от ЗОП: 
  • Изпълнените обекти в строителството с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, в съответствие с изискванията на Техническата документация на Възложителя, са обекти от пристанищна инфраструктура или стратегически обекти определени в Постановление на Министерски съвет № 181/20.07.2009 г.
  • Минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката следва да бъде формиран от изпълнени обекти от пристанищна инфраструктура или стратегически обекти, съгласно информацията по т. 1.
  • Изискванията на документацията с поясненията по т. 1 и т. 2 се съобразяват и с нормативните разпоредби на чл. 62, ал. 3, респ. чл. 63, ал. 1, т. 1, буква "а" от ЗОП.
  • 13 септември 2017 г. Уведомление, във връзка с постъпила жалба по чл. 196, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Информация при производство по обжалване. 
  • 21 декември 2017 г. Доклад на Р-л отдел "Правен". 
  • 22 декември 2017 г. Решение за одобряване на обявление за изменение или допълнителна информация. 
  • 02 януари 2018 г. - 14,00 ч. срок за представяне на оферти.
  • 03 - 18 януари 2018 г. - открито заседание на Комисията за получаване и преглед на получените оферти и закрити заседания на Комисията за разглеждане по същество  (Протокол №1 и Приложениe №1).
  • 26 януари - 20 февруари 2018 г. - закрити заседания на Комисията за разглеждане на допълнително изисканите от участниците документи (Протокол №2Приложениe №1 и Приложениe №2).
  • Отварянето на ценовите предложения на допуснатите участници в процедурата ще се извърши на 27.02.2018 г. от 10.30 ч. на открито заседание в заседателна зала на I етаж в Административната сграда на Пристанище Варна - изток.
  • 27 февруари - 15 март 2018 г. - заседания на Комисията за обявяване на резултатите от оценяването на техническите предложения на участниците и отваряне на пликовете с надпис „Предлагани ценови параметри“  (Протокол №3 и Приложение №1).
  • 26 март - 14 май 2018 г. - закрити заседания на Комисията за разглеждане на представените обосновки (Протокол №4, Приложение №1 и Приложение №2).
  • 15 май 2018 г. - Доклад на комисията, утвърден от Възложителя.
  • 22 май 2018 г. Решение на Възложителя за избор на изпълнители.
  • 01 юни 2018 г. - Подадена жалба № ВХР-1161-01.06.2018 г. от "Пътища и мостове" ЕООД в Комисията за защита на конкуренцията (КЗК).
  • 20 юни 2018 г. - Открито производство № КЗК/520/2018 г.
  • 13 септември 2018 г. - Подадена жалба от "Пътища и мостове" ЕООД срещу решение на КЗК до Върховния административен съд (ВАС).
  • 20 септември 2018 г. - Открито производство № ВАС/11828/2018 г.
  • 30 октомври 2018 г. - Решение № 13173 на ВАС от 30.10.2018 г.
  • 06 ноември 2018 г. - изпратени електронни уведомления до участниците, съгласно ЗОП.
  • 15 ноември 2018 г.  - подписано рамково споразумение №ОП2-17 “Строителство, рехабилитация, основен, текущ и авариен ремонт на настилки, ВиК и съоръжения част от пристанищната инфраструктура, вкл. Приложение №1Приложение №2 и Приложение №3.
  • 22 ноември 2018 г.  - обявление за възложена поръчка.
  • ... 2021 г. - обявление за приключване на договор.
 
 

Строителство и др. подобни на ел. преносни/разпределителни проводи/мрежи, разпределителни устройства и съоръженията към тях 

Публично състезание по реда на чл. 178-181 от Закона за обществени поръчки.

Приложения:

Движение по процедурата:

  • 30 август 2017 г. – Писмени разяснения по постъпило искане на 28 август 2017 г., съгласно  чл. 180 от ЗОП: 
  • Изпълнените обекти в строителството с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, в съответствие с изискванията на Техническата документация на Възложителя, са обекти от пристанищна инфраструктура или стратегически обекти определени в Постановление на Министерски съвет № 181/20.07.2009 г.
  • Минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката от 2 млн. лв. без ДДС, изчислен на база годишните обороти за последните 3 (три) години следва да бъде формиран от изпълнени обекти от пристанищна инфраструктура или стратегически обекти, съгласно информацията по т. 1.
  • Въведените системи за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015, околната среда БДС EN ISO 14001:2015 и здравословни и безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007 са съгласно изискванията на европейските стандарти или еквивалент, независимо от гратисния период за преминаване към нови версии на сертификацията.
  • 11 септември 2017 г. – Писмени разяснения по постъпило искане на 11 септември 2017 г., съгласно  чл. 180 от ЗОП: 
  • За позиция № 38 до № 53, вкл. - няма специфични изисквания към крепежните елементи. Видът на крепежните елементи зависи от стойката на доставеното съоръжение.
  • За позиция № 469 до № 492, вкл. -  оптичните кабели да са с минимум 4 влакна.
  • За позиция № 493 до № 497, вкл. - Радиостанциите са със следните характеристики:  
    • носещи честоти f1-148.1000, f2 - 152.600 - клас на излъчване F3E, режим на работа - Д, С; 
    • носещи честоти f1-148.9250, f2 - 153.4250 - клас на излъчване F3E, режим на работа - Д; 
    • носещи честоти f1-150.0875 - клас на излъчване F3E, режим на работа - С;
  • За позиция № 93 - Максималният размер на отвора е 60/80 см в бетон.
  • За позиция №221 - Типът на скарата, както широчината и теглото й, са дадени в доставката на кабелни скари. Монтажът на скарите е с крепежни елементи.
  • За позиция № 222 - Максималният размер на стълба е до 9 метра.
  • За позиция № 172 и № 173 - Максималният брой датчици на един клон е под 100 бр. на височина до 20 м.
  • 15 септември 2017 г. - 14,00 ч. срок за представяне на оферти.
  • 18 - 21 септември  2017 г. - открито заседание на Комисията за получаване и преглед на получените оферти и закрито заседание на Комисията за разглеждане по същество  (Протокол №1 и Приложениe №1).
  • 02 октомври 2017 г. - получаване на допълнително изисканите от участниците документи. 
  • 03 - 11 октомври 2017 г. - закрито заседание на Комисията за разглеждане на допълнително изисканите от участниците документи (Протокол №2 и образец).
  • 20 октомври 2017 г. - получаване на допълнително изисканите от участниците разяснения. 
  • 23 октомври - 10 ноември 2017 г. - закрито заседание на Комисията за разглеждане на допълнително изисканите от участниците разяснения (Протокол №3, Приложение №1, Приложение №2).
  • Отварянето на ценовите предложения на допуснатите участници в процедурата ще се извърши на 15 ноември 2017 г от 11.30 ч. на открито заседание в заседателна зала на I етаж в Административната сграда на Пристанище Варна - изток.
  • 15 ноември - 14 декември 2017 г. - закрито заседание на Комисията за оценка и класиране на допуснатите оферти (Протокол №4 и приложениe).
  • 14 декември 2017 г. - Утвърден от Възложителя Доклад на комисията назначена със Заповед №412/18.09.2017 г.
  • 22 декември 2017 г. Решение на Възложителя за избор на изпълнители.
  • 01 февруари 2018 г.  - подписано рамково споразумение ОП3-17 “Строителство, рехабилитация, основен, текущ и авариен ремонт на електрически преносни/разпределителни проводи/мрежи, разпределителни устройства и съоръженията към тях, част от пристанищната инфраструктура за нуждите на „Пристанище Варна“ ЕАД“.
  • 21 февруари 2018 г.  - обявление за възложена поръчка.
  • ... 2021 г. - обявление за приключване на договор.
 
<<   <   2 3 4  >   >>