Доставка на работно облекло и лични предпазни средства за нуждите на “Пристанище Варна“ ЕАД
Пряко договаряне по реда на чл. 182, ал. 1, т. 2 от Закона за обществени поръчки.
Приложения:
Движение по процедурата:
- 27 ноември 2018 г. - 14,00 ч. срок за представяне на оферти.
- 28 ноември 2018 г. - открито заседание на Комисията за получаване и преглед на получените оферти.
- Отварянето на ценовите предложения на допуснатите участници и провеждането на преговори ще се извърши на 05 декември 2018 г. в заседателна зала на I етаж в Административната сграда на Пристанище Варна - изток.
- 20 декември 2018 г. - приключване на заседанията на Комисията за проведените преговори, разглеждане, оценка и класиране на получените оферти, съгласно протокол.
- 20 декември 2018 г. - утвърден доклад на Комисията от Възложителя.
- 20 декември 2018 г. - решение на Възложителя за определяне на изпълнители.
- 20 декември 2018 г. - изпратени електронни уведомления до участниците, съгл. ЗОП.
- 14 януари 2019 г. - сключване на рамково споразумение № ОП-4А-18 "Доставка на работно облекло и лични предпазни средства за нуждите на “Пристанище Варна“ ЕАД".
- 31 януари 2019 г. - обявление за възложена поръчка.
- 14 април 2020 г. - обявление за приключване на договор.
Вътрешен конкурентен избор, на основание т. 2 на Раздел I от сключено Рамково споразумение № ОП2-17/15.11.2018 г. за възлагане на обществена поръчка по реда на чл. 82, ал. 3 от Закона за обществените поръчки и чл. 77-78 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки.
- 31 октомври 2019 г. - изпратена покана за участие в поръчката, с приложения:
- 12 ноември 2019 г. - 14,00 ч. срок за представяне на оферти.
- 13 ноември - 11 декември 2019 г. - заседания на Комисията за получаване, разглеждане, оценка и класиране на получените оферти, съгласно утвърден протокол от Възложителя.
- 11 декември 2019 г. - решение на Възложителя за определяне на изпълнител.
- 11 декември 2019 г. - изпратени електронни уведомления до участниците, съгл. ЗОП.
- 27 декември 2019 г. - подписан договор № ОП2-9A-19 „Ремонт настилки и шахти на автомивка, пристанище Варна - изток“.
- 06 януари 2020 г. - обявление за възложена поръчка.
- 14 април 2020 г. - обявление за приключване на договор.
Вътрешен конкурентен избор, на основание т. 2 на Раздел I от сключено Рамково споразумение № ОП2-17/15.11.2018 г. за възлагане на обществена поръчка по реда на чл. 82 от Закона за обществените поръчки и чл. 78 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки.
- 24 юли 2019 г. - изпратена покана за участие в поръчката, с приложения:
Рехабилитация на осветление на горни площадки на жере кули № 4, 5, 10, 11 и 12, пристанище Варна - изток
Вътрешен конкурентен избор, на основание т. 2 на Раздел I от сключено Рамково споразумение № ОП3-17/01.02.2018 г. за възлагане на обществена поръчка по реда на чл. 82 от Закона за обществените поръчки и чл. 78 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки.
- 04 декември 2019 г. - изпратена покана за участие в поръчката, с приложения:
- 11 декември 2019 г. - 14,00 ч. срок за представяне на оферти.
- 12 декември - 17 декември 2019 г. - заседания на Комисията за получаване, разглеждане, оценка и класиране на получените оферти, съгласно утвърден протокол от Възложителя.
- 17 декември 2019 г. - решение на Възложителя за определяне на изпълнител.
- 17 декември 2019 г. - изпратени електронни уведомления до участниците, съгл. ЗОП.
- 18 декември 2019 г. - подписан договор № ОП3-09-19 „Рехабилитация на осветление на горни площадки на жере кули № 4, 5, 10, 11 и 12, пристанище Варна - изток“.
- 27 декември 2019 г. - обявление за възложена поръчка.
- 23 януари 2020 г. - обявление за приключване на договор.