EN

ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА

Обществени поръчки


 

Рехабилитация на подкранов път, пристанище Варна - запад 

Вътрешен конкурентен избор, на основание т. 2 на Раздел I от сключено Рамково споразумение № ОП2-17/15.11.2018 г. за възлагане на обществена поръчка  по реда на чл. 82, ал. 3 от Закона за обществените поръчки и чл. 77-78 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки.

  • 17 август 2021 г. - изпратена покана за участие в поръчката, с приложения:
  • 30 август 2021 г. - 14,00 ч. срок за представяне на оферти.
  • 31 август - 20 септември 2021 г. - заседания на Комисията за получаване, разглеждане, оценка и класиране на получените оферти, съгласно утвърден протокол от Възложителя.
  • 20 септември 2021 г. решение на Възложителя за определяне на изпълнител.
  • 20 септември 2021 г. - изпратени електронни уведомления до участниците, съгл. ЗОП.
  • 20 октомври 2021 г. - подписан договор № ОП2-25-21 „Рехабилитация на подкранов път, пристанище Варна - запад“.
  • 08 ноември 2021 г. - обявление за възложена поръчка.
  • .....2021 г. - обявление за приключване на договор.
 
 

Ремонт на отбивни съоръжения, боларди и кейова стена на X к.м. и монтаж на нови отбивни съоръжения, обособена позиция № 1 пристанище Варна - изток и Рехабилитация на отбивни съоръжения, обособена позиция № 2 пристанище Варна запад 

Вътрешен конкурентен избор, на основание т. 2 на Раздел I от сключено Рамково споразумение № ОП2-17/15.11.2018 г. за възлагане на обществена поръчка  по реда на чл. 82, ал. 3 от Закона за обществените поръчки и чл. 77-78 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки.

  • 16 юли 2021 г. - изпратена покана за участие в поръчката, с приложения:
 
 

Въоръжена и невъоръжена охрана на обекти и имущество за нуждите на “Пристанище Варна” ЕАД 

Открита процедура за възлагане на обществена поръчка, съгл. чл. 18, ал. 1, т. 1, на основание чл. 20, ал. 1, т. 3, б. „в“ от  от Закона за обществени поръчки.

Приложения:

За оглед на обектите:  Ръководител отдел "Фирмена сигурност", тел. 052/692-515, при спазване на изискванията за контрол на достъп в „Пристанище Варна“ ЕАД, за провеждане на оглед на стратегически обекти и необходими документи, както следва: 1. Документ за самоличност, 2.Конкретно пълномощно на лицето, като представител на кандидата за участие в процедурата.​

Движение по процедурата:

  • 26 март 2019 г. - промени в условията на процедурата, посочени в обявлението и в документацията за обществената поръчка, на основание чл. 100, ал. 1 от ЗОП, съгласно коригирана документация;
  • 28 март 2019 г. - публикувано решение за одобряване на обявление за изменение или допълнителна информация  ID № 903512/26.03.2019 г. в Регистъра на обществените поръчки;
  • 07 май 2019 г. - 14,00 ч. срок за представяне на оферти;
  • 08 - 10 май 2019 г. - 10,30 ч. открито заседание на Комисията за получаване и преглед на получените оферти и закрито заседание на Комисията за разглеждане по същество  (Протокол №1).
  • 20 май 2019 г. - 16,00 ч. срок за представяне на допълнително изисканите от участниците документи. 
  • 21 май - 03 юни 2019 г. - закрито заседание на Комисията за разглеждане на допълнителните документи и техническите предложения (Протокол №2).
  • 12 юни 2019 г. - 16,00 ч. срок за представяне на допълнително изисканите от участниците разяснения. 
  • 17 юни - 08 юли 2019 г. - закрито заседание на Комисията за разглеждане на допълнителните разяснения (Протокол №3).
  • Отварянето на ценовите предложения на допуснатите участници в процедурата ще се извърши на 11.07.2019 г. от 10.30 ч. на открито заседание в заседателна зала на I етаж в Административната сграда на Пристанище Варна - изток.
  • 11 - 18 юли 2019 г. - закрито заседание на Комисията за оценка и класиране на допуснатите оферти (Протокол №4).
  • 18 юли 2019 г. - утвърден доклад на Комисията от Възложителя.
  • 18 юли 2019 г. решение на Възложителя за определяне на изпълнител.
  • 18 юли 2019 г. - изпратени електронни уведомления до участниците, съгл. ЗОП.
  • 26 юли 2019 г. - подадена жалба № ВХР-1475-26.07.2019 г. от “Сириус Секюрити“ ООД в Комисията за защита на конкуренцията (КЗК).
  • 08 август 2019 г. - уведомление от КЗК за открито производство № КЗК/661/07.08.2019 г. 
  • 29 септември 2019 г. - подадена жалба от “Сириус Секюрити“ ООД срещу решение на КЗК до Върховния административен съд (ВАС).
  • 18 октомври 2019 г. - уведомление за открито производство № ВАС/12165/2019 г.
  • 02 януари 2020 г. - Решение № 1 на ВАС от 02.01.2020 г.
  • 24 януари 2020 г. - подписан договор № ОП-01-19 “Въоръжена и невъоръжена охрана на обекти и имущество за нуждите на “Пристанище Варна” ЕАД“ и приложения.
  • 28 януари 2020 г. обявление за възложена поръчка.
  • 31 март 2021 г. - подписан анекс към договор № ОП-01-19.
  • 02 април 2021 г. обявление за изменение.
  • 13 август 2021 г. обявление за изменение.
 
 

Доставка на вилков повдигач за нуждите на “Пристанище Варна“ ЕАД 

Публично състезание по реда на чл. 178-181 от Закона за обществени поръчки.

Приложения:

Движение по процедурата:

  • 10 август 2018 г. – писмени разяснения по постъпило искане на 08 август 2018 г., съгласно  чл. 180 от ЗОП:
    • Изискването на Възложителя за ниво на вредните емисии, отговарящо на “Stage 3A” е към двигателя и е предвидено с оглед необходимостта от издаване на декларация за съответствие на готовия продукт (повдигача) с валидните емисионни норми към датата на настоящата поръчка, която се различава от датата на производство на двигателя (и съответно валидните норми към момента на закупуването на двигателя - “Stage 3A”). Съгласно Европейското законодателство производителите (например на кари), могат да вграждат закупени от тях нови двигатели до изчерпване на количествата. Обръщаме внимание, че изискването е минимално (с цел постигане на по-добри ценови параметри), отнесено към максималния период за новопроизведен елемент, съгласно поясненията по следващия булет.
    • Според тълковния речник на българския език, „новопроизведен“ означава произведен неотдавна, скоро, или току-що. Съгласно обичайната практика и опит на техническите специалисти в Пристанище Варна, максимално допустимия срок на производство за да се счита машина за новопроизведена е до 12 месеца преди датата на доставка. След този срок започват процеси по амортизация като се образуват отлагания по бутала, сегменти и цилиндри; каучуковите елементи губят своята еластичност, с което се съкращава експлоатационния им срок. Същото се отнася и за елементите на горивопровода, охладителната и хидравлична системи.
  • 17 август 2018 г. – писмени разяснения по постъпило искане на 16 август 2018 г., съгласно  чл. 180 от ЗОП:
    • Попълненият и подписан с електронен подпис ЕЕДОП-02-18 е част от офертата за участие в обществената поръчка и се представя на електронен носител.
    • Под „система за контрол на машината“ разбираме система от електронни блокове, интегрирани в компютър с дисплей, която управлява нормалната работа на отделните модули – двигател, хидравлична система, хидравлична трансмисия. Същата дава информация за нормалната работа, сигнализира за грешки в отделните параметри и дава възможност за диагностика чрез външен компютър.
    • Срокът, формата и условията на гаранционно обслужване се представя от участника в обществената поръчка в свободна форма, съгласно инструкциите на производителя.
    • Участникът следва да представи доказателства /в т.ч. документи/ за поддържаните на склад резервни части, съгласно изискванията на производителя, по собствено усмотрение и съгласно своите възможности.
  • 23 август 2018 г. - 14,00 ч. срок за представяне на оферти.
  • 24 - 29 август  2018 г. - открито заседание на Комисията за получаване и преглед на получените оферти и закрито заседание на Комисията за разглеждане по същество  (Протокол №1).
  • 10 септември 2018 г. - 14,00 ч. срок за представяне на допълнително изисканите от участниците документи. 
  • 11 - 12 септември 2018 г. - закрито заседание на Комисията за разглеждане на допълнително изисканите от участниците документи (Протокол №2).
  • Отварянето на ценовите предложения на допуснатите участници в процедурата ще се извърши на 17.09.2018 г. от 10.30 ч. на открито заседание в заседателна зала на I етаж в Административната сграда на Пристанище Варна - изток.
  • 17 септември 2018 г. - постъпило възражение от участник. Възражението е разгледано от Възложителя.
  • 17 - 25 септември 2018 г. - закрито заседание на Комисията за оценка и класиране на допуснатите оферти (Протокол №3).
  • 25 септември 2018 г. - изпратени електронни уведомления до участниците, съгл. ЗОП.
  • 26 септември 2018 г. - утвърден доклад на Комисията от Възложителя. 
  • 26 септември 2018 г. решение на Възложителя за определяне на изпълнител, съгл. чл. 181, ал. 6 от ЗОП.
  • 05 октомври 2018 г. - подадена жалба № ВХР-2199-05.10.2018 г. от “17Н“ ЕООД в Комисията за защита на конкуренцията (КЗК)
  • 12 октомври 2018 г. - уведомление от КЗК за открито производство № КЗК/881/09.10.2018 г. 
  • 29 януари 2019 г. - открито производство № ВАС/496/2019 г.
  • 26 февруари 2019 г. - решение № 2786 на ВАС от 25.02.2019 г.
  • 27 февруари 2019 г. - подписан договор № ОП-02-18 “Доставка на вилков повдигач за нуждите на “Пристанище Варна“ ЕАД“ и приложения.
  • 28 февруари 2019 г. обявление за възложена поръчка.
  • ... 2022 г. - обявление за приключване на договор.