ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА

Архив


 

Рехабилитация на настилки, Пристанище Варна – запад 

Публично състезание по реда на чл. 178-181 от Закона за обществените поръчки.

Приложения:

За оглед на обекта: Зам. р-л отдел ППИ, пристанище Варна - запад 088 3256 434, при спазване на изискванията за контрол на достъп в „Пристанище Варна“ ЕАД, за провеждане на оглед на стратегически обекти и необходими документи, както следва: 1.Документ за самоличност, 2.Конкретно пълномощно на лицето, като представител на кандидата за участие в процедурата.

Движение по процедурата:

  • 09 януари 2018 г. - 14,00 ч. срок за представяне на оферти.
  • 10 - 17 януари 2018 г. - открито заседание на Комисията за получаване и преглед на получените оферти и закрито заседание на Комисията за разглеждане по същество  (Протокол №1 и Приложениe №1).
  • 24 - 29 януари 2018 г. - закрито заседание на Комисията за разглеждане на допълнително изисканите от участниците документи (Протокол №2, Приложение №1 и Приложение №2).
  • Отварянето на ценовите предложения на допуснатите участници в процедурата ще се извърши на 01.02.2018 г. от 10.30 ч. на открито заседание в заседателна зала на I етаж в Административната сграда на Пристанище Варна - изток.
  • 01 - 06 февруари 2018 г. - закрито заседание на Комисията за оценка и класиране на допуснатите оферти (Протокол №3Приложение №1 и Приложение №2).
  • 07 февруари  2018 г.  - утвърден Доклад на Комисията от Възложителя. 
  • 07 февруари  2018 г.  - Решение на Възложителя за определяне на изпълнител, съгл. чл. 181, ал. 6 от ЗОП.
  • 20 февруари 2018 г.  - подписан договор Д(И)-43-17 “Рехабилитация на настилки, Пристанище Варна – запад“ (приложения).
  • 22 февруари  2018 г.  - обявление за възложена поръчка. 
  • 20 юли  2018 г.  - обявление за приключване на договор.
 
 

Ремонт на Магазия № 5, пристанище Варна - запад 

Публично състезание,  съгл. чл. 178-181 от Закона за обществени поръчки.

Приложения:

Документация, вкл.:

- Обявление за поръчката с ID № 751249/30.09.2016 г. в Регистъра на обществените поръчки

- Решение за откриване на процедурата с ID № 751250/30.09.2016 г. в Регистъра на обществените поръчки;

Техническа документация.

За оглед на обекта: Зам.-ръководител отдел ППИ, пристанище Варна - запад, тел. 0883 256 434, при спазване на изискванията за контрол на достъп в „Пристанище Варна“ ЕАД, за провеждане на оглед на стратегически обекти и необходими документи, както следва: 1.Документ за самоличност, 2.Конкретно пълномощно на лицето, като представител на кандидата за участие в процедурата.

 Движение по процедурата:

  • 05 октомври 2016 г.  – Писмени разяснения по постъпило искане на 03 октомври 2016 г., съгласно чл. 180 от ЗОП: 1. Единният европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) се изготвя, съгласно стандартен образец. 2. Срокът за валидност на офертите е 4 месеца (120 календарни дни).
  • 06 октомври 2016 г.  – Решение и обявление за изменение с ID № 752047/06.10.2016 г. в Регистъра на обществените поръчки, на основание чл. 179 от ЗОП.
  • 07 октомври 2016 г.  – Писмени разяснения по постъпило искане на 05 октомври 2016 г., съгласно чл. 180 от ЗОП: 1. Дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката могат да бъдат реконструкция, рехабилитация и СМР, вкл. и ново строителство на обекти, съгласно изискванията на Техническото задание на Възложителя и прогнозните видове работи по приложената Количествена сметка; 2. Единният европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) се изготвя, съгласно стандартен образец.
  • 10 октомври 2016 г. – Писмени разяснения по постъпило искане на 06 октомври 2016 г., съгласно чл. 180 от ЗОП: Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката е оборот за обекти идентични или сходни с тези на поръчката (реконструкция, рехабилитация и СМР, вкл. и ново строителство), съгласно изискванията на Техническото задание на Възложителя.
  • 12 октомври 2016 г. – Писмени разяснения по постъпило искане на 10 октомври 2016 г., съгласно чл. 180 от ЗОП: 1. Позиция №15 Доставка и монтаж на врати", размер 510/580 см., съгласно Количествена сметка за част Конструктивна“. 2. Позиция №4 Доставка и монтаж на ТО - окомплектовано“, съгласно Схема на табло ТО за част Осветление“. 3. Позиция №2 Доставка и монтаж на ТВ - окомплектовано“, съгласно Схема на табло ТВ за част Вентилация“.
  • 28 октомври 2016 г. - 14,00 ч. срок за представяне на оферти.
  • 31 октомври - 01 ноември 2016 г. - заседания на Комисията за получаване и разглеждане на получените оферти (Протокол №1 и приложения).
  • 10 ноември 2016 г. - заседание на Комисията за разглеждане на допълнително изисканите от участниците документи (Протокол №2 и приложения).
  • 10 ноември 2016 г. - Съобщение: Отварянето на ценовите предложения на допуснатите участници в процедурата ще се извърши на 14.11.2016 г. от 10.30 ч. в Заседателна зала на I етаж в Административната сграда на Пристанище Варна - изток.
  • 14 - 23 ноември 2016 г. - заседания на Комисията за оценка и класиране на допуснатите оферти (Протокол №3 и приложения).
  • 23 ноември 2016 г. - Утвърден Доклад от проведени заседания на Комисията за оценка и класиране на допуснатите оферти (Доклад).
  • 30 ноември 2016 г. - Решение за определянне на изпълнител, съгл. чл. 181, ал. 6 от ЗОП (Решение).
  • 27 декември 2016 г. - подписан договор № Д(И)-45-16 “Ремонт на Магазия № 5, Пристанище Варна - запад“.
  • 17 януари 2017 г. - информация за сключен договор № Д(И)-45-16 “Ремонт на Магазия № 5, Пристанище Варна - запад“.
  • 20 декември 2017 г.  - подписан анекс към договор № Д(И)-45-16 “Ремонт на Магазия № 5, Пристанище Варна - запад“.
  • 22 декември 2017 г. - обявление за изменение на поръчка през нейния срок на изпълнение.
  • 20 юли 2018 г. обявление за приключване на договор.
 
 

Ремонт на главен площадков водопровод за водоснабдяване и противопожарни нужди, пристанище Варна - изток 

Събиране на оферти с обява,  съгл. чл. 186 от Закона за обществени поръчки.
 
Идентификационен № 9076781/04.06.2018 г. в Агенцията по обществени поръчки - информация за публикуване на обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП.
 
Приложения:
  • Документация 
  • Количествена сметка
За оглед на обекта - Главен инжeнер ППИ, тел. 0878/536 594, при спазване на изискванията за контрол на достъп в „Пристанище Варна“ ЕАД, за провеждане на оглед на стратегически обекти и необходими документи, както следва: 1. Документ за самоличност, 2. Конкретно пълномощно на лицето, като представител на кандидата за участие в процедурата.
 
Движение по процедурата:

12 юни 2018 г.  - прекратена процедура, съгласно чл. 193 от ЗОП. 

Мотиви: Влезлите в сила нови промени в Закона за обществените поръчки, установените несъответствия и пропуски в документацията за обществената поръчка и невъзможност за отстраняване на нарушенията, без това да промени условията, при които е обявена процедурата.

 
 

Строителство и др. подобни на ел. преносни/разпределителни проводи/мрежи, разпределителни устройства и съоръженията към тях 

Публично състезание по реда на чл. 178-181 от Закона за обществени поръчки.

Приложения:

Движение по процедурата:

  • 30 август 2017 г. – Писмени разяснения по постъпило искане на 28 август 2017 г., съгласно  чл. 180 от ЗОП: 
  • Изпълнените обекти в строителството с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, в съответствие с изискванията на Техническата документация на Възложителя, са обекти от пристанищна инфраструктура или стратегически обекти определени в Постановление на Министерски съвет № 181/20.07.2009 г.
  • Минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката от 2 млн. лв. без ДДС, изчислен на база годишните обороти за последните 3 (три) години следва да бъде формиран от изпълнени обекти от пристанищна инфраструктура или стратегически обекти, съгласно информацията по т. 1.
  • Въведените системи за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015, околната среда БДС EN ISO 14001:2015 и здравословни и безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007 са съгласно изискванията на европейските стандарти или еквивалент, независимо от гратисния период за преминаване към нови версии на сертификацията.
  • 11 септември 2017 г. – Писмени разяснения по постъпило искане на 11 септември 2017 г., съгласно  чл. 180 от ЗОП: 
  • За позиция № 38 до № 53, вкл. - няма специфични изисквания към крепежните елементи. Видът на крепежните елементи зависи от стойката на доставеното съоръжение.
  • За позиция № 469 до № 492, вкл. -  оптичните кабели да са с минимум 4 влакна.
  • За позиция № 493 до № 497, вкл. - Радиостанциите са със следните характеристики:  
    • носещи честоти f1-148.1000, f2 - 152.600 - клас на излъчване F3E, режим на работа - Д, С; 
    • носещи честоти f1-148.9250, f2 - 153.4250 - клас на излъчване F3E, режим на работа - Д; 
    • носещи честоти f1-150.0875 - клас на излъчване F3E, режим на работа - С;
  • За позиция № 93 - Максималният размер на отвора е 60/80 см в бетон.
  • За позиция №221 - Типът на скарата, както широчината и теглото й, са дадени в доставката на кабелни скари. Монтажът на скарите е с крепежни елементи.
  • За позиция № 222 - Максималният размер на стълба е до 9 метра.
  • За позиция № 172 и № 173 - Максималният брой датчици на един клон е под 100 бр. на височина до 20 м.
  • 15 септември 2017 г. - 14,00 ч. срок за представяне на оферти.
  • 18 - 21 септември  2017 г. - открито заседание на Комисията за получаване и преглед на получените оферти и закрито заседание на Комисията за разглеждане по същество  (Протокол №1 и Приложениe №1).
  • 02 октомври 2017 г. - получаване на допълнително изисканите от участниците документи. 
  • 03 - 11 октомври 2017 г. - закрито заседание на Комисията за разглеждане на допълнително изисканите от участниците документи (Протокол №2 и образец).
  • 20 октомври 2017 г. - получаване на допълнително изисканите от участниците разяснения. 
  • 23 октомври - 10 ноември 2017 г. - закрито заседание на Комисията за разглеждане на допълнително изисканите от участниците разяснения (Протокол №3, Приложение №1, Приложение №2).
  • Отварянето на ценовите предложения на допуснатите участници в процедурата ще се извърши на 15 ноември 2017 г от 11.30 ч. на открито заседание в заседателна зала на I етаж в Административната сграда на Пристанище Варна - изток.
  • 15 ноември - 14 декември 2017 г. - закрито заседание на Комисията за оценка и класиране на допуснатите оферти (Протокол №4 и приложениe).
  • 14 декември 2017 г. - Утвърден от Възложителя Доклад на комисията назначена със Заповед №412/18.09.2017 г.
  • 22 декември 2017 г. Решение на Възложителя за избор на изпълнители.
  • 01 февруари 2018 г.  - подписано рамково споразумение ОП3-17 “Строителство, рехабилитация, основен, текущ и авариен ремонт на електрически преносни/разпределителни проводи/мрежи, разпределителни устройства и съоръженията към тях, част от пристанищната инфраструктура за нуждите на „Пристанище Варна“ ЕАД“.
  • 21 февруари 2018 г.  - обявление за възложена поръчка.
 
<<   <   22 23 24  >   >>