EN

ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА

Обществени поръчки


 

Почистване на експлоатационните и технологични площадки за осигуряване габарита на подвижния ЖП състав, на територията на „Пристанище Варна“ ЕАД 

Събиране на оферти с обява, по реда на чл. 186 и сл. от Закона за обществени поръчки.
 
Идентификационен № 9082562/30.10.2018 г. в Агенцията по обществени поръчки - информация за публикуване на обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП.
 
Приложения:
Движение по процедурата:
  • 07 ноември 2018 г. - 14,00 ч. срок за представяне на оферти.
  • 07 ноември 2018 г. - удължаване на срока за представяне на оферти, съгласно чл. 188, ал. 2 от ЗОП: Публикувана информация в АОП.
  • 12 ноември 2018 г. - 14,00 ч. допълнителен срок за представяне на оферти.
  • 13 ноември - ......... 2018 г. - заседания на Комисията за получаване, разглеждане, оценка и класиране на получените оферти, съгласно утвърден протокол от Възложителя.
  • ....  ноември 2018 г. - изпратени електронни уведомления до участниците, съгл. ЗОП.
  • ....  ноември 2018 г. - подписан договор № СО-10-18 „Почистване на експлоатационните и технологични площадки за осигуряване габарита на подвижния ЖП състав, за нуждите на „Пристанище Варна“ ЕАД“.
 
 

Доставка на работно облекло и лични предпазни средства за нуждите на “Пристанище Варна“ ЕАД 

Публично състезание по реда на чл. 178-181 от Закона за обществени поръчки.

Приложения:

Движение по процедурата:​

  • 21 септември 2018 г. - подадена жалба № ВХР-2124-21.09.2018 г. от "Олимп - Предпазни екипировки" ЕООД в Комисията за защита на конкуренцията (КЗК).
  • 26 септември 2018 г. - 14,00 ч. срок за представяне на оферти.
  • 28 септември 2018 г. - открито заседание на Комисията за получаване и преглед на получените оферти. 
  • 04 октомври 2018 г. - уведомление от КЗК за открито производство № КЗК/853/01.10.2018 г. с искане за налагане на временна мярка "спиране на процедурата".
  • 04 октомври 2018 г. решение на Възложителя за спиране на процедурата, съгл. чл. 203, ал. 3 от ЗОП.
  • 05 октомври 2018 г. - информация при производство по обжалване в АОП. 
  • 11 октомври 2018 г. - определение на КЗК: оставя без уважение искането за налагане на временна мярка "спиране на процедурата".
  • 26 октомври 2018 г. - приключване на първи етап от заседания на Комисията за получаване и преглед на получените оферти, и втори етап - за разглеждане по същество (Протокол №1). 
  • 02 ноември 2018 г. - 14,00 ч. срок за представяне на допълнително изисканите от участниците документи. 
  • 05 - 07 ноември 2018 г. - закрито заседание на Комисията за разглеждане на допълнително изисканите от участниците документи, разглеждане по същество на техническите предложения и представените мостри (Протокол №2).
  • 07 ноември 2018 г. - утвърден доклад на Комисията от Възложителя. 
  • 07 ноември 2018 г. решение на Възложителя за прекратяване на процедурата, съгл. чл. 110, ал. 1, т. 2 от ЗОП.
  • 07 ноември 2018 г. - изпратени електронни уведомления до участниците, съгл. ЗОП.
  • ... ноември 2018 г. - обявление за прекратяване на поръчката.
 
 

Проектиране и авторски надзор на обект: Реконструкция на сгради - Магазия №2 (с идентификатори 10135.1510.10.54, вкл. трафопост с 10135.1510.10.55) и Магазия №3 (с идентификатор 10135.1510.10.53), без промяна на кота било, пристанище Варна – изток 

Събиране на оферти с обява, по реда на чл. 186 и сл. от Закона за обществени поръчки.
 
Идентификационен № 9082793/06.11.2018 г. в Агенцията по обществени поръчки - информация за публикуване на обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП.
 
Приложения:
Движение по процедурата:
  • 16 ноември 2018 г. - 14,00 ч. срок за представяне на оферти.
  • 16 ноември 2018 г. - удължаване на срока за представяне на оферти, съгласно чл. 188, ал. 2 от ЗОП: Публикувана информация в АОП (при необходимост).
  • 20 ноември 2018 г. - 14,00 ч. допълнителен срок за представяне на оферти.
  • 21 ноември - ......... 2018 г. - заседания на Комисията за получаване, разглеждане, оценка и класиране на получените оферти, съгласно утвърден протокол от Възложителя.
  • ....  ноември 2018 г. - изпратени електронни уведомления до участниците, съгл. ЗОП.
  • ....  ноември 2018 г. - подписан договор № СО-08-18 "Проектиране и авторски надзор на обект: Реконструкция на сгради - Магазия №2 (с идентификатори 10135.1510.10.54, вкл. трафопост с 10135.1510.10.55) и Магазия №3 (с идентификатор 10135.1510.10.53), без промяна на кота било, пристанище Варна – изток".
 
 

Доставка на вилков повдигач за нуждите на “Пристанище Варна“ ЕАД 

Публично състезание по реда на чл. 178-181 от Закона за обществени поръчки.

Приложения:

Движение по процедурата:

  • 10 август 2018 г. – Писмени разяснения по постъпило искане на 08 август 2018 г., съгласно  чл. 180 от ЗОП:
    • Изискването на Възложителя за ниво на вредните емисии, отговарящо на “Stage 3A” е към двигателя и е предвидено с оглед необходимостта от издаване на декларация за съответствие на готовия продукт (повдигача) с валидните емисионни норми към датата на настоящата поръчка, която се различава от датата на производство на двигателя (и съответно валидните норми към момента на закупуването на двигателя - “Stage 3A”). Съгласно Европейското законодателство производителите (например на кари), могат да вграждат закупени от тях нови двигатели до изчерпване на количествата. Обръщаме внимание, че изискването е минимално (с цел постигане на по-добри ценови параметри), отнесено към максималния период за новопроизведен елемент, съгласно поясненията по следващия булет.
    • Според тълковния речник на българския език, „новопроизведен“ означава произведен неотдавна, скоро, или току-що. Съгласно обичайната практика и опит на техническите специалисти в Пристанище Варна, максимално допустимия срок на производство за да се счита машина за новопроизведена е до 12 месеца преди датата на доставка. След този срок започват процеси по амортизация като се образуват отлагания по бутала, сегменти и цилиндри; каучуковите елементи губят своята еластичност, с което се съкращава експлоатационния им срок. Същото се отнася и за елементите на горивопровода, охладителната и хидравлична системи.
  • 17 август 2018 г. – Писмени разяснения по постъпило искане на 16 август 2018 г., съгласно  чл. 180 от ЗОП:
    • Попълненият и подписан с електронен подпис ЕЕДОП-02-18 е част от офертата за участие в обществената поръчка и се представя на електронен носител.
    • Под „система за контрол на машината“ разбираме система от електронни блокове, интегрирани в компютър с дисплей, която управлява нормалната работа на отделните модули – двигател, хидравлична система, хидравлична трансмисия. Същата дава информация за нормалната работа, сигнализира за грешки в отделните параметри и дава възможност за диагностика чрез външен компютър.
    • Срокът, формата и условията на гаранционно обслужване се представя от участника в обществената поръчка в свободна форма, съгласно инструкциите на производителя.
    • Участникът следва да представи доказателства /в т.ч. документи/ за поддържаните на склад резервни части, съгласно изискванията на производителя, по собствено усмотрение и съгласно своите възможности.
  • 23 август 2018 г. - 14,00 ч. срок за представяне на оферти.
  • 24 - 29 август  2018 г. - открито заседание на Комисията за получаване и преглед на получените оферти и закрито заседание на Комисията за разглеждане по същество  (Протокол №1).
  • 10 септември 2018 г. - 14,00 ч. срок за представяне на допълнително изисканите от участниците документи. 
  • 11 - 12 септември 2018 г. - закрито заседание на Комисията за разглеждане на допълнително изисканите от участниците документи (Протокол №2).
  • Отварянето на ценовите предложения на допуснатите участници в процедурата ще се извърши на 17.09.2018 г. от 10.30 ч. на открито заседание в заседателна зала на I етаж в Административната сграда на Пристанище Варна - изток.
  • 17 септември 2018 г. - Постъпило възражение от участник. Възражението е разгледано от Възложителя.
  • 17 - 25 септември 2018 г. - закрито заседание на Комисията за оценка и класиране на допуснатите оферти (Протокол №3).
  • 25 септември 2018 г. - изпратени електронни уведомления до участниците, съгл. ЗОП.
  • 26 септември 2018 г. - утвърден доклад на Комисията от Възложителя. 
  • 26 септември 2018 г. решение на Възложителя за определяне на изпълнител, съгл. чл. 181, ал. 6 от ЗОП.
  • 05 октомври 2018 г. - подадена жалба № ВХР-2199-05.10.2018 г. от "17Н" ЕООД в Комисията за защита на конкуренцията (КЗК)
  • 12 октомври 2018 г. - уведомление от КЗК за открито производство № КЗК/881/09.10.2018 г. 
  • ... ноември 2018 г. - подписан договор № ОП-02-18 “Доставка на вилков повдигач за нуждите на “Пристанище Варна“ ЕАД“.
  • ... ноември 2018 г. - обявление за възложена поръчка.
 
<<   <   1 2 3  >   >>