EN

ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА

Обществени поръчки


 

Доставка на вилков повдигач за нуждите на “Пристанище Варна“ ЕАД 

Публично състезание по реда на чл. 178-181 от Закона за обществени поръчки.

Приложения:

Движение по процедурата:

  • 10 август 2018 г. – писмени разяснения по постъпило искане на 08 август 2018 г., съгласно  чл. 180 от ЗОП:
    • Изискването на Възложителя за ниво на вредните емисии, отговарящо на “Stage 3A” е към двигателя и е предвидено с оглед необходимостта от издаване на декларация за съответствие на готовия продукт (повдигача) с валидните емисионни норми към датата на настоящата поръчка, която се различава от датата на производство на двигателя (и съответно валидните норми към момента на закупуването на двигателя - “Stage 3A”). Съгласно Европейското законодателство производителите (например на кари), могат да вграждат закупени от тях нови двигатели до изчерпване на количествата. Обръщаме внимание, че изискването е минимално (с цел постигане на по-добри ценови параметри), отнесено към максималния период за новопроизведен елемент, съгласно поясненията по следващия булет.
    • Според тълковния речник на българския език, „новопроизведен“ означава произведен неотдавна, скоро, или току-що. Съгласно обичайната практика и опит на техническите специалисти в Пристанище Варна, максимално допустимия срок на производство за да се счита машина за новопроизведена е до 12 месеца преди датата на доставка. След този срок започват процеси по амортизация като се образуват отлагания по бутала, сегменти и цилиндри; каучуковите елементи губят своята еластичност, с което се съкращава експлоатационния им срок. Същото се отнася и за елементите на горивопровода, охладителната и хидравлична системи.
  • 17 август 2018 г. – писмени разяснения по постъпило искане на 16 август 2018 г., съгласно  чл. 180 от ЗОП:
    • Попълненият и подписан с електронен подпис ЕЕДОП-02-18 е част от офертата за участие в обществената поръчка и се представя на електронен носител.
    • Под „система за контрол на машината“ разбираме система от електронни блокове, интегрирани в компютър с дисплей, която управлява нормалната работа на отделните модули – двигател, хидравлична система, хидравлична трансмисия. Същата дава информация за нормалната работа, сигнализира за грешки в отделните параметри и дава възможност за диагностика чрез външен компютър.
    • Срокът, формата и условията на гаранционно обслужване се представя от участника в обществената поръчка в свободна форма, съгласно инструкциите на производителя.
    • Участникът следва да представи доказателства /в т.ч. документи/ за поддържаните на склад резервни части, съгласно изискванията на производителя, по собствено усмотрение и съгласно своите възможности.
  • 23 август 2018 г. - 14,00 ч. срок за представяне на оферти.
  • 24 - 29 август  2018 г. - открито заседание на Комисията за получаване и преглед на получените оферти и закрито заседание на Комисията за разглеждане по същество  (Протокол №1).
  • 10 септември 2018 г. - 14,00 ч. срок за представяне на допълнително изисканите от участниците документи. 
  • 11 - 12 септември 2018 г. - закрито заседание на Комисията за разглеждане на допълнително изисканите от участниците документи (Протокол №2).
  • Отварянето на ценовите предложения на допуснатите участници в процедурата ще се извърши на 17.09.2018 г. от 10.30 ч. на открито заседание в заседателна зала на I етаж в Административната сграда на Пристанище Варна - изток.
  • 17 септември 2018 г. - постъпило възражение от участник. Възражението е разгледано от Възложителя.
  • 17 - 25 септември 2018 г. - закрито заседание на Комисията за оценка и класиране на допуснатите оферти (Протокол №3).
  • 25 септември 2018 г. - изпратени електронни уведомления до участниците, съгл. ЗОП.
  • 26 септември 2018 г. - утвърден доклад на Комисията от Възложителя. 
  • 26 септември 2018 г. решение на Възложителя за определяне на изпълнител, съгл. чл. 181, ал. 6 от ЗОП.
  • 05 октомври 2018 г. - подадена жалба № ВХР-2199-05.10.2018 г. от “17Н“ ЕООД в Комисията за защита на конкуренцията (КЗК)
  • 12 октомври 2018 г. - уведомление от КЗК за открито производство № КЗК/881/09.10.2018 г. 
  • 29 януари 2019 г. - открито производство № ВАС/496/2019 г.
  • 26 февруари 2019 г. - решение № 2786 на ВАС от 25.02.2019 г.
  • 27 февруари 2019 г. - подписан договор № ОП-02-18 “Доставка на вилков повдигач за нуждите на “Пристанище Варна“ ЕАД“ и приложения.
  • 28 февруари 2019 г. обявление за възложена поръчка.
  • ... 2022 г. - обявление за приключване на договор.
 
 

Доставка на работно облекло и лични предпазни средства за нуждите на “Пристанище Варна“ ЕАД 

Пряко договаряне по реда на чл. 182, ал. 1, т. 2 от Закона за обществени поръчки.

Приложения:

Движение по процедурата:

  • 27 ноември 2018 г. - 14,00 ч. срок за представяне на оферти.
  • 28 ноември 2018 г. открито заседание на Комисията за получаване и преглед на получените оферти. 
  • Отварянето на ценовите предложения на допуснатите участници и провеждането на преговори ще се извърши на 05 декември 2018 г. в заседателна зала на I етаж в Административната сграда на Пристанище Варна - изток.
  • 20 декември 2018 г. - приключване на заседанията на Комисията за проведените преговори, разглеждане, оценка и класиране на получените оферти, съгласно протокол.
  • 20 декември 2018 г. - утвърден доклад на Комисията от Възложителя. 
  • 20 декември 2018 г. решение на Възложителя за определяне на изпълнители.
  • 20 декември 2018 г. - изпратени електронни уведомления до участниците, съгл. ЗОП.
  • 14 януари 2019 г. - сключване на рамково споразумение № ОП-4А-18 "Доставка на работно облекло и лични предпазни средства за нуждите на “Пристанище Варна“ ЕАД".
  • 31 януари 2019 г. обявление за възложена поръчка.
  • ... 2020 г. - обявление за приключване на договор.
 
 

Рехабилитация на шинопровод 2-ри район, пристанище Варна - запад 

Вътрешен конкурентен избор, на основание т. 2 на Раздел I от сключено Рамково споразумение № ОП3-17/01.02.2018 г. за възлагане на обществена поръчка  по реда на чл. 82 от Закона за обществените поръчки и чл. 78 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки.

Приложения:

Движение по процедурата:
  • 27 декември 2018 г. - 14,00 ч. срок за представяне на оферти.
  • 28 декември 2018 г. - 14 януари 2019 г. - заседания на Комисията за получаване, разглеждане, оценка и класиране на получените оферти, съгласно утвърден протокол от Възложителя.
  • 14 януари 2019 г. решение на Възложителя за определяне на изпълнител.
  • 15 януари 2019 г. - изпратени електронни уведомления до участниците, съгл. ЗОП.
  • 25 януари 2019 г. - подписан договор № ОП3-02-18 „Рехабилитация на шинопровод 2-ри район, пристанище Варна - запад“.
  • 28 януари 2019 г. обявление за възложена поръчка.
  • ... 2020 г. - обявление за приключване на договор.
 
 

Изграждане на кабелна мрежа средно напрежение за ТП №229 и връзката ТП №229 - ТП №59. Полагане на кабели ниско напрежение от ТП №229, пристанище Варна - изток 

Вътрешен конкурентен избор, на основание т. 2 на Раздел I от сключено Рамково споразумение № ОП3-17/01.02.2018 г. за възлагане на обществена поръчка  по реда на чл. 82 от Закона за обществените поръчки и чл. 78 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки.

Приложения:

Движение по процедурата:
 
<<   <   1 2 3  >   >>