ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА

Архив


 

Почистване на експлоатационните и технологични площадки за осигуряване габарита на подвижния ЖП състав, на територията на „Пристанище Варна“ ЕАД 

Събиране на оферти с обява, по реда на чл. 186 и сл. от Закона за обществени поръчки.
 
Идентификационен № 9082562/30.10.2018 г. в Агенцията по обществени поръчки - информация за публикуване на обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП.
 
Приложения:
Движение по процедурата:
 
 

Текущ ремонт на магазия № 6, пристанище Варна – изток 

Публично състезание по реда на чл. 178-181 от Закона за обществени поръчки.

Приложения:

За оглед на обекта: Главен инженер ППИ 0878 536 594, при спазване на изискванията за контрол на достъп в „Пристанище Варна“ ЕАД, за провеждане на оглед на стратегически обекти и необходими документи, както следва: 1.Документ за самоличност, 2.Конкретно пълномощно на лицето, като представител на кандидата за участие в процедурата.

Движение по процедурата:

  • 08 януари 2018 г. - 14,00 ч. срок за представяне на оферти.
  • 09 - 23 януари 2018 г. - открито заседание на Комисията за получаване и преглед на получените оферти и закрито заседание на Комисията за разглеждане по същество  (Протокол №1 и Приложениe №1).
  • 31 януари - 07 февруари 2018 г. - закрито заседание на Комисията за разглеждане на допълнително изисканите от участниците документи (Протокол №2 и Приложение №1 и Приложение №2).
  • Отварянето на ценовите предложения на допуснатите участници в процедурата ще се извърши на 12.02.2018 г. от 10.30 ч. на открито заседание в заседателна зала на I етаж в Административната сграда на Пристанище Варна - изток.
  • 12 февруари 2018 г. - закрито заседание на Комисията за оценка и класиране на допуснатите оферти (Протокол №3Приложение №1 и Приложение №2).
  • 12 февруари 2018 г.  - утвърден Доклад на Комисията от Възложителя. 
  • 12 февруари 2018 г.  - Решение на Възложителя за определяне на изпълнител, съгл. чл. 181, ал. 6 от ЗОП.
  • 28 февруари 2018 г.  - подписан договор №Д(И)-42-17 “Текущ ремонт на магазия № 6, пристанище Варна – изток“ (приложения).
  • 14 март 2018 г.  - обявление за възложена поръчка.
  • 10 октомври 2018 г.  - подписан анекс към договор.
  • 29 октомври 2018 г.  - обявление за изменение на поръчка през нейния срок на изпълнение.
  • 19 ноември 2018 г.  - обявление за приключване на договор за обществена поръчка.
 
 

СМР на ел.инсталации по изграждане на нов обект - подмяна на 2 броя трансформатори 1 000kVA и един трансформатор 1600kVA 

Публично състезание по реда на чл. 178-181 от Закона за обществени поръчки.

Приложения:

За оглед на обекта: Ръководител отдел „Поддръжка на пристанищна инфраструктура“ 052/69 24 24, при спазване на изискванията за контрол на достъп в „Пристанище Варна“ ЕАД, за провеждане на оглед на стратегически обекти и необходими документи, както следва: 1.Документ за самоличност, 2.Конкретно пълномощно на лицето, като представител на кандидата за участие в процедурата.

Движение по процедурата:

 
 

Доставка на работно облекло и лични предпазни средства за нуждите на “Пристанище Варна“ ЕАД 

Публично състезание по реда на чл. 178-181 от Закона за обществени поръчки.

Приложения:

Движение по процедурата:​

  • 21 септември 2018 г. - подадена жалба № ВХР-2124-21.09.2018 г. от "Олимп - Предпазни екипировки" ЕООД в Комисията за защита на конкуренцията (КЗК).
  • 26 септември 2018 г. - 14,00 ч. срок за представяне на оферти.
  • 28 септември 2018 г. - открито заседание на Комисията за получаване и преглед на получените оферти. 
  • 04 октомври 2018 г. - уведомление от КЗК за открито производство № КЗК/853/01.10.2018 г. с искане за налагане на временна мярка "спиране на процедурата".
  • 04 октомври 2018 г. решение на Възложителя за спиране на процедурата, съгл. чл. 203, ал. 3 от ЗОП.
  • 05 октомври 2018 г. - информация при производство по обжалване в АОП. 
  • 11 октомври 2018 г. - определение на КЗК: оставя без уважение искането за налагане на временна мярка "спиране на процедурата".
  • 26 октомври 2018 г. - приключване на първи етап от заседания на Комисията за получаване и преглед на получените оферти, и втори етап - за разглеждане по същество (Протокол №1). 
  • 02 ноември 2018 г. - 14,00 ч. срок за представяне на допълнително изисканите от участниците документи. 
  • 05 - 07 ноември 2018 г. - закрито заседание на Комисията за разглеждане на допълнително изисканите от участниците документи, разглеждане по същество на техническите предложения и представените мостри (Протокол №2).
  • 07 ноември 2018 г. - утвърден доклад на Комисията от Възложителя. 
  • 07 ноември 2018 г. решение на Възложителя за прекратяване на процедурата, съгл. чл. 110, ал. 1, т. 2 от ЗОП.
  • 07 ноември 2018 г. - изпратени електронни уведомления до участниците, съгл. ЗОП.
  • 19 ноември 2018 г. обявление за прекратяване на процедурата.
 
<<   <   18 19 20  >   >>